Author Topic: Arkhias - DK - Al'akir  (Read 1574 times)

Arkhias

• Newbie
  • *
Arkhias - DK - Al'akir
« on: May 17, 2010, 17:32:35 »
Arkhias - DK - Al'akir

Rooli raidissa: DamageDealer! ja Tanki kuhan saa tavaran taas kuntoon siltä puolelta

Kerro itsestäsi: juu elikkä olen 22 vuotias tehdastyömies joka nyt uuden koneen hankkimisen myötä ajateli ruveta taas raidaamaan

Pelaaja vastaan ympäristö: Vanilla aikaan tuli putsattua kaikki paitsi naxx jossa päästiin vaan 1 siipi läpi. TBC aikoihin olin armeijassa joten jäi tuo raidaaminen aika vähälle, sieltä on vaan Kara ja BT:stä kokemusta. WotLK on melkeen putsattu muutamaan hardmodea ja lich kingiä vaille.

Linkki Armoryyn: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&cn=Arkhias

Nukkumaanmenoaika: ei juurikaan ole mutta välillä ilta/yövuoro sotkee hiukan pelaamista.

Ventrilo: kaikki on ja löytyy

Muut hahmot: altteja on paladini mutta väärällä servulla

Sana vapaa!: jotkin vanhat Reverencen jannut saattavat muistaa myös nimellä Zechti oli sitten hyvällä tai pahalla

Minitöötti

• Jr. Member
  • **
Re: Arkhias - DK - Al'akir
« Reply #1 on: May 17, 2010, 20:14:07 »
WotLK on melkeen putsattu muutamaan hardmodea ja lich kingiä vaille.

toi pisti mietityttämään, että oot varmaan hardmodet putsannu sun paladinillas kerta ei mitään merkkejä siitä löydy dkltas?

jajoo, just rekryttiin yks kuolemanritari, että tiedä häntä onko tilaa vai ei. itteltäni thumbs down suppeen applyn ja (?) pienen kusetuksen maun suussa myötä, vaikka mitä mun sana painaa. Officerit päättäköön

over n out o7

Magekko

• Guest
« Reply #2 on: May 17, 2010, 20:37:27 »
vitunko väliä katoppa töötti keskiviikon signit

Minitöötti

• Jr. Member
  • **
« Reply #3 on: May 17, 2010, 20:38:14 »
vitunko väliä katoppa töötti keskiviikon signit

vakuuttavaa

Arkhias

• Newbie
  • *
« Reply #4 on: May 17, 2010, 20:51:08 »
nii siis elikkä en tietenkään ole yhtään hardmodea ICC:ssä päässyt tekemään kun en ole tota lich kingiä vielä kaatanut mutta aikaisemmista raidi instanceista on tullut niitä tehtyä.