Author Topic: Abrog - Combat Rogue - Daggerspine  (Read 5558 times)

Abrog

• Member
  • Full Member
  • \o/
Abrog - Combat Rogue - Daggerspine
« on: June 30, 2010, 02:30:15 »
Moro!

Minä:

Elikkäs tässä olis tarjolla kiltaan 18 vuotias nuori herra nimeltään Antti. Asuinpaikkana toimii Joensuu. Opiskelen liiketaloutta ammattikoulussa tällä hetkellä jos eivät tässä kesän aikana ole sieltä pois potkineet!  :o Vapaa-aikana tulee istuskeltua koneella melkosen paljon ellei nyt satu jotain ihmeellistä olemaan. Talvisin pelaan jääkiekkoa mut sekin nyt varmaan tossa talvella loppuu lopahtaneen kiinnostuksen takia. Kun ei kerran Saku Koivu nro. 2 kelvannu 1 kenttään niin pitäköön tunkkinsa!

Character:

Class: Rogue
Race: Undead (luultavasti vaihtaisin mahdollisen serverin vaihdon yhteydessä)
Professions: Herbalism / Inscription
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Daggerspine&cn=Abrog

Kunnolliset altit olis sitten toi DK tankki
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Daggerspine&cn=Chasme

Ja sitten Resto druidi
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Daggerspine&cn=Apanda

Raidi Kokemus

Vanilla: -
TBC: - Karasta taisin käydä muutaman bossin joskus tappamassa randomien kanssa. Alotin pelaamisen vasta TBC lopussa joten tuli aika kiire edes levutella druidi ja rogue ennen WotLK:a.
WotLK: Naxx 10/25, OS10/253d , EoE 10/25, Ulduar 10 12/14, ulduar 25 oli muistaakseni 8 bossia  ,TOC 10/25 (togc 10 2 bossia), ICC 10 clear ja 4 heroicilla sekä ICC25 10/12.

Ulduarissa pelaaminen oli aika vähäistä. Oli kesäloma ja ei tullut pelattua. Sillon raidasin "Draconarius" nimisessä killassa, joka myöhemmin kesän jälkeen kaatui.  :'(

Miksi minä?

Olen ystävällinen kaveri ja aktiivinen raidaaja. Tulen ajoissa raideille ja mukana tulee olemaan flaskit ja omaa ruokaa, sekä muut tarvittavat tilpehöörit! Raideilla voin wipeillä vaikka seuraavaan aamuun. Nukkumaan menolla ei ole kiirettä, varsinkin kun tällänen "yökyöpeli" olen.  ::) Ventissä tykkään oleskella oikeastaan aina kun koneella vaan olen ja joskus saatankin olla turhan paljon äänessä. Puhun siis paljon mutta asiaa.  :P Oon myös pitkään ettiny aktiivista ja osaavaa kiltaa ja tienny jo pitkään että te kyllä ootte sellanen. Tuttuja mulla on killassa toi teidän tuleva alikersantti Moshe ja sit Garwulf. Näistä tämä jälkimmäinen ei varmaankaan kovin innokas ole mua mukaan ottamaan, mutta kun puolalaiset kerto mulle että se ei oikein saa depsiä lähtee niin voisin tulla näyttää sille miten se tehdään!  ;) :-*
Sinänsä mulle olisi aivan sama millä raidaa, kunhan pääsisi sitä harrastamaan! Roguella ehkä kuitenkin mieluiten!

Ei kai tässä sen kummempia. Odotellaan vastausta! :)

« Last Edit: June 30, 2010, 12:16:44 by Abrog »

Sinma

• Member
  • Sr. Member
Re: Abrog - Combat Rogue - Daggerspine
« Reply #1 on: June 30, 2010, 13:24:17 »
Aika ihmeen vähän sulla tota hittiä on...  ??? Paljonko teet yleensä depsiä raidien yhteydessä? Onko tarjota mitään logeja fighteista?

Boozeandguns

• Member
  • Sr. Member
« Reply #2 on: June 30, 2010, 13:31:35 »
Ihan näpsäkkä apply ainakin omasta mielestäni. Eikä miulla nyt mitään lisättävää varmaa oo tuohon Sinman kysymykseen.

Tuttuja mulla on killassa toi teidän tuleva alikersantti Moshe ja sit Garwulf. Näistä tämä jälkimmäinen ei varmaankaan kovin innokas ole mua mukaan ottamaan, mutta kun puolalaiset kerto mulle että se ei oikein saa depsiä lähtee niin voisin tulla näyttää sille miten se tehdään!  ;) :-*

Ite ottasin sisään kun tuntee Mossen ja Bellen lol

Oikeestaan yksi kysymys heräsi, että miksi haluut juuri liittyä Dogsien riveihin ?
Suomi-kilta kun tämä on niin ei tässä kesän aikana paljon 25maneja pystytä ajelemaan niin menee tämä raidaus 10 manityksen puolelle enemmän.

deangelis

• Hero Member
  • stfu n00b!
« Reply #3 on: June 30, 2010, 16:05:29 »
No se on miun siskon lapsi... Ei suatana...  :o
[Teldaran|Triggered|Garwulf|etc...]

kaidron

• Member
  • Full Member
« Reply #4 on: June 30, 2010, 17:35:45 »
  En niin kauheesti roksuista tiedä. Mut luulis reilu 10% melee hittiä tallujen kaa piisaavan?
  Vai oliko niillä joku tosi hassu critti capping joka siirty hitin mukaan ylemmäs?

Saapastelija

• Member
  • Full Member
« Reply #5 on: June 30, 2010, 18:37:08 »
No se on miun siskon lapsi... Ei suatana...  :o

Belle-eno!  :D

Minitöötti

• Jr. Member
  • **
« Reply #6 on: June 30, 2010, 18:41:23 »
Missäs killoissa olet Daggerspinellä pelannut tbc / wotlk (/ vanilla jos sillon pelasit) koska itse viettänyt koko vanillan, tbcn ja wotlkin alun siellä. :>

Moshe

• Member
  • Hero Member
« Reply #7 on: June 30, 2010, 19:25:06 »
Moshe tykkää tästä

100% positiiviset suositukset!

rento tyyppi, hyvää peliseuraa
"Missä sä oot? Mä oon ceeceessä"

deangelis

• Hero Member
  • stfu n00b!
« Reply #8 on: June 30, 2010, 22:23:40 »
Missäs killoissa olet Daggerspinellä pelannut tbc / wotlk (/ vanilla jos sillon pelasit) koska itse viettänyt koko vanillan, tbcn ja wotlkin alun siellä. :>

Ollu alunperin Burning Legionilla. Migras sinne joku aika sitten.

Abrog

• Member
  • Full Member
  • \o/
« Reply #9 on: June 30, 2010, 22:40:49 »
Joo siis hieman "low" olen tällä hetkellä hitissä. Oon luottanu siihen että saan parit itemit icc25 niin tämäkin asia olis kunnossa, mut eipä niitä ole näkynyt.  >:( Asiahan hoituu tosin parilla hassulla gemillä. Mitä tulee noihin logeihin niin luulen että sellasta dataa ei ole tarjottavissa. Tosin tilalle saattaa löyty screenshottia. Täytyy vaan kaivella noita kuvia koneen kätköstä.

Yksinkertainen syy miks haluan liittyä on raidaaminen suomi killassa ja mukavassa seurassa. Ei se haittaa että 25 maneja ei kesällä ole ja se onkin todella ymmärrettävää kun itsekkin tulee istuttua terassilla ja kaupungilla ja millon missäkin. Ja tiedän kuitenkin suunnilleen minkälaisia pelaajia teillä on ja nähny teidän progressit .

Daggerispinellä taasen en ole pelannut kovinkaan pitkään. Olisikohan Icc ollut 2 tai 3 viikkoa auki kun sinne siirryttiin 10 jätkän kanssa. Raidattiin aikamme 10 mania ja sit yritettiin laittaa pystyyn 25 man suomi kiltaa mut se hanke kaatu. Nyt oon sitten ton <synasty> nimen alla raidanny jonkun aikaa. 25 maneja ei näkyny vielä ennen kesääkään kovin paljoa(keskiviikkona kaikki tuli hakemaan loottia ja muina päivinä ei sitten näkyny), ja jos näkyi niin puuttuui osaavat pelaajat.  Entinen serveri oli siis Burning Legion ja juuri puolalaisten seurassa olen viettänyt suurimman ajan wowitteluista. Burning Legionilla kiltoihin kuului Crying Hearts  ;D missä ton moshenkin elämänkumppaniksi sain <3 sekä juuri Draconarius josta aikaisemmin jo sanoin.

Siinäpä sitä lisä inhvoa!  :D

EDIT: Kuten varmaan ootte kattonu armoryn ja sieltä näkee että mulla on fisti / dagu specci käytössä. Tämä saattaa herättää hämmennystä, mutta tarkoinna miehinä huomasitte varmaan että siellä on toisena speccinä hack´n slash. Siihenkin löytyy aseet. Valitettavasti logatessa jäi tuo specci ja aseet päälle. Samoin kävi oikeastaan molempien alttien kanssa. Korjaan asian välittömästi omalle koneelle päästyäni. Ja tosiaan unohdin mainita että mulle kelpaa stand by - spotttikin. Jossain vaiheessa sinne varmaan mullekkin paikka löytyisi ja pääsisin tosi testiin!  :)
« Last Edit: July 03, 2010, 00:22:14 by Abrog »

deangelis

• Hero Member
  • stfu n00b!
« Reply #10 on: July 04, 2010, 10:11:40 »
noh... kai mun pää kestäs tuota sukulaista...

Minitöötti

• Jr. Member
  • **
« Reply #11 on: July 07, 2010, 04:37:32 »
noh... kai mun pää kestäs tuota sukulaista...

onneks sillä ei oo hunu alttia ni ei sitä tunge raideille hc bowin toivossa!

deangelis

• Hero Member
  • stfu n00b!
« Reply #12 on: July 07, 2010, 12:31:47 »
Ja pientä muutosta gearissa.. Huomattavissa linkistä. :)

IT'S OVER 9000! ... 6000 siis...

Shook

• Hero Member
  • Guilds MVP
    • hippejä
« Reply #13 on: July 07, 2010, 12:37:37 »
Ja pientä muutosta gearissa.. Huomattavissa linkistä. :)

3

Abrog

• Member
  • Full Member
  • \o/
« Reply #14 on: July 07, 2010, 13:26:43 »

Better than Ashmonkey eh??  :D  ???