Author Topic: Hunter Apply  (Read 3414 times)

Wiltsuu

• Newbie
  • *
Hunter Apply
« on: November 09, 2010, 23:10:30 »
Rooli raidissa: Dps

Kerro itsestäsi:
  Eli kyseessä olis 18-v perusjätkä Turusta, tottelee nimiä Wiljami ja Wiltsu. Jos koulutuksesta nyt sen verran et tuossa peruskoulun jälkeen lähdin merimiestä leikkimään Raumalle, jonka jälkeen tajusin kuuluvani lukioon, eli nyt käyn normaalisti lukiota Turussa.  Harrastuksena futista 3-divarissa eli suunnattomia poissaoloja ei tämän tiimoilta tule.

Pelaaja vastaan ympäristö: Noniin… Vanillasta ei kaatunu kyllä ötökän ötökkää. Tbc:stä pre-nerf kaikki KJ:tä lukuunottamatta. Hunulla kara läpi jonka jälkeen tajusin et sillä on mahdotonta tehä mitään uraa kun joka helvetin kolot oli ainakin alliancen puolella täynnä noita vitun ”Leegoolaas”:seja. Rollasin siis shamaanin ja restona sitten läpi Ssc, Tk, Hyjal ja BT. Realm firstejä tais tulla 2-3, 2 ainakin.

Wotlkista en rehellisesti sanoen osaa tarkalleen sanoa muutakun seuraavat. (Tuli siis vaihdeltua maincharrua useammin kuin kerran kuussa, mikä nyt jälkeenpäin vituttaa.)

Naxx:  10/25 (Resto Shaman)
EoE: 10/25 (Molemmat)
Ulduar : 10 (Resto Shaman) Ja 25 satunnaisesti molemmilla.
ToC : 10/10hc (Ele shaman / Prot pala)
Icc : 10-man normal (Shammy ja pala) 10-man hc pelkällä palalla, holynä.

Linkki Armoryyn:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&cn=Vompatti

Nukkumaanmenoaika:  Ei mitään rajotuksia.

Ventrilo: On, on ja hoituu.

Muut hahmot:

(Wotlk Main) Paladin  http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&cn=Epichaxguy

(TBC Main) Shaman http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&cn=Coffey

Sana vapaa!:
  Nyt jo teräväjärkisemmät tajus et tosiaanki applysin tolla paskimmalla charrulla millä en edes wotlkissa pelannu ja millä ”hc” historiaa on ainoastaan pvp:stä (2300 2vs2 ja 2400 3vs3) seasons  1-3. Pointtina olis siis tehä siitä maini Cataan. Skrowin kanssa kävin kahvilla ja kyselin tästä teiän killasta, kuulemma holy palalle tai resto shamaanille ei oo tilaa tai ainakaan tarvetta ja sittenku mainitsin tosta hunusta ni se sanos et sille saattais olla paikka.
Hunun geari on ihan tbc:n jäljiltä, niinku noi proffutkin, enkä oo muutenkaan siihen ihan kunnolla perehtynyt vielä, laitan niitä kyl kuntoon heti kun saa tietää tän ja muutaman muun applyn vastauksia. Tosiaankaan sitä ei tarvi pelätä ettenkö tolla hunulla osais pelata, eilen illalla kun tolla rupesin taas leikkimään niin eihän se sen vaikeempaa ole kun aikasemminkaan ;)

Mitäs muhun itseeni tulee niin en oo vielä löytäny mitään mistä ei huumorilla selviäis. Raideille tottakai aina flaskit, safkat ja muut hepeneet mukana, mut rennolla meiningillä eikä turhaa draamaa on meikäläisen motto.

Eli valitkaa noista kolmesta charru mitä teidän kilta eniten kaipaa. Joo ja suosittelijaks Skrow

Jos jotain jäi puuttumaan ni ilmotelkaapa asap!

Skrow

• Jr. Member
  • **
Re: Hunter Apply
« Reply #1 on: November 09, 2010, 23:28:41 »

resto shamaanille ei oo tilaa

Tässähän melkein tajusi, että on oma lehmä ojassa. Officerit päättäköön.
Ps. Suositukset tulee täältä vielä.

Moshe

• Member
  • Hero Member
« Reply #2 on: November 09, 2010, 23:39:39 »
kattava apply, thumbs up  ;)
"Missä sä oot? Mä oon ceeceessä"

Ossie

• Full Member
  • Corusca gem
« Reply #3 on: November 09, 2010, 23:40:59 »
Kyllä varmasti paikka löytyy jollakin hahmolla. Pitää vielä kattoa mille ois eniten tarvetta. Voi olla että holypalaa tarvitaan kun kattoo tota meidän catarosteria. (Booze vaihtaa classia? holyja = (1)Fiibeli)
Katotaan mitä muut on mieltä :o
« Last Edit: November 09, 2010, 23:48:00 by Ossie »
סﮟס ༽っ✂╰⋃╯

deangelis

• Hero Member
  • stfu n00b!
« Reply #4 on: November 10, 2010, 07:23:15 »
Juu hyvä apply kyllä. Ja oon ossin kanssa sanoilla linjoilla että Holytilanne saattaa olla aika heikko tällä hetkellä. Mut hunujakaan ei oo ku se 3.
[Teldaran|Triggered|Garwulf|etc...]

Fiibeli

• Full Member
« Reply #5 on: November 10, 2010, 08:26:40 »
Tottakai otan toveriksi laaserikoneen! Jos Skrowi suosittelee, niin salainen paladinkanava aukaisee porttinsa ;)
Sexual Predator, Best paladin eu since 1985

Moshe

• Member
  • Hero Member
« Reply #6 on: November 10, 2010, 12:08:18 »
Juu hyvä apply kyllä. Ja oon ossin kanssa sanoilla linjoilla että Holytilanne saattaa olla aika heikko tällä hetkellä. Mut hunujakaan ei oo ku se 3.

2* jos tharnocin tilanne otetaan huomioon :)

deangelis

• Hero Member
  • stfu n00b!
« Reply #7 on: November 10, 2010, 12:41:42 »
Polakki on se kolmas. tharnoccia en ottanut mukaan ollenkaan.
[Teldaran|Triggered|Garwulf|etc...]

shotu

• Member
  • Sr. Member
« Reply #8 on: November 10, 2010, 13:42:53 »
Ja restoshamaanejahan on se 1, elikkä skrowi, meikäläisen jatkaminen raidien tiimoilta kun on hieman epäselvää catassa =) Eli kaikille taitaapi jonkinlainen kolo löytyä.

Wiltsuu

• Newbie
  • *
« Reply #9 on: November 10, 2010, 17:56:52 »
Ahaa eli asian laita olikin siis semmonen, joo ei siinä muuten mitään mut 120e kolmen charrun faction changesta ja migrauksesta kaivaa persettä sen verran et jos ainakin yhdella tulis noin ekaks! ;p

Moshe

• Member
  • Hero Member
« Reply #10 on: November 11, 2010, 03:25:00 »
Ja restoshamaanejahan on se 1, elikkä skrowi, meikäläisen jatkaminen raidien tiimoilta kun on hieman epäselvää catassa =) Eli kaikille taitaapi jonkinlainen kolo löytyä.

Skrowi ei muuten jatka välttämättä edes shamaanillaan :O , mutta on tuolla tuo Tribesman sitte ^^

Ossie

• Full Member
  • Corusca gem
« Reply #11 on: November 11, 2010, 17:22:01 »

Skrowi ei muuten jatka välttämättä edes shamaanillaan :O , mutta on tuolla tuo Tribesman sitte ^^

Eikös Tribesman oo enha :o
סﮟס ༽っ✂╰⋃╯

Ossie

• Full Member
  • Corusca gem
« Reply #12 on: November 11, 2010, 19:08:35 »
Elikkäs Wiltsu. Migraa se hahmo millä ite haluat pelata. Ei oo specilläkään juuri väliä.
סﮟס ༽っ✂╰⋃╯

Toolz

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #13 on: November 11, 2010, 21:17:33 »

Tulet mestoille, tai laitan koirat perään. Comprendre?
“When the gank was nice, the gank was jumpin' (Hey, Yippie, Yi, Yo)
And everybody havin' a ball (Hah, ho, Yippie Yi Yo)
I tell the fellas "start the corpse campin’'" (Yippie Yi Yo)
And the dogs report to the call, alliance start to fall
The chain of dog show down”

Moshe

• Member
  • Hero Member
« Reply #14 on: November 11, 2010, 23:48:09 »

Tulet mestoille, tai laitan Ultahin perään. Comprendre?

fixed*