Author Topic: Kiltahakemus - bluus  (Read 2044 times)

eipii

• Member
  • Newbie
  • *
Kiltahakemus - bluus
« on: November 13, 2010, 21:13:17 »
Heipä hei, olen 26v yliopisto-opiskelija Espoosta ja haen kiltaa Cataclysmiä varten. Olen Eipiiln luona tällä hetkellä, ja koska en ole rekisteröitynyt foorumille, kirjoitan hakemusta Eipiin tunnuksilla.

Olen pelannut WoWia vanillasta lähtien pitäen muutamia pidempiä ja lyhyempiä taukoja ja nyt olen ollut pelaamatta vajaan vuoden, mutta Cataclysmin myötä ajattelin jälleen aloittaa uudestaan ja koska en erityisemmin ole kiinnostunut PvP:stä, pätevä kilta PvE:tä varten on melkoisen välttämätön.
Level 80 hahmoja löytyy muistaakseni kuusi kappaletta:
Gwenneth - Darksorrow, Priest
Ehlanna - Darksorrow, Rogue
Iriane - Darksorrow, Paladin
Bluus - Hellscream, Warrior
Iriane - Hellscream, Druid
Joku hordella oleva DK, jonka nimeä tai serveriä en muista.

Armorylinkit eivät valitettavasti toimi, koska hahmot ovat olleet inactivena liian pitkään, mutta gearilla tuskin pitäisi hirveästi olla väliä uuden ekspansion myötä.
Sen lisäksi löytyy jokunen 70+ hahmo. Kaikki hahmot ovat alliancella tuota DK:ta lukuunottamatta, mutta faction/server transfer ei ole ongelma.

Varsinaisesti ei ole väliä, millä hahmolla pelaan, mutta mieluiten ehkä joko priestillä tai druidilla ja mieluiten healerina, joskin tarpeen mukaan kaikki specit onnistuvat. Muutkin onnistuvat tarvittaessa, mutta varsinkin warriorin kanssa raidikokemus on todella olematonta. Kuitenkin menen ensisijaisesti killan tarpeen mukaan.