Author Topic: Kiltahakemus - bluus  (Read 2044 times)

eipii

• Member
  • Newbie
  • *
Kiltahakemus - bluus
« on: November 13, 2010, 21:13:17 »
Heipä hei, olen 26v yliopisto-opiskelija Espoosta ja haen kiltaa Cataclysmiä varten. Olen Eipiiln luona tällä hetkellä, ja koska en ole rekisteröitynyt foorumille, kirjoitan hakemusta Eipiin tunnuksilla.

Olen pelannut WoWia vanillasta lähtien pitäen muutamia pidempiä ja lyhyempiä taukoja ja nyt olen ollut pelaamatta vajaan vuoden, mutta Cataclysmin myötä ajattelin jälleen aloittaa uudestaan ja koska en erityisemmin ole kiinnostunut PvP:stä, pätevä kilta PvE:tä varten on melkoisen välttämätön.
Level 80 hahmoja löytyy muistaakseni kuusi kappaletta:
Gwenneth - Darksorrow, Priest
Ehlanna - Darksorrow, Rogue
Iriane - Darksorrow, Paladin
Bluus - Hellscream, Warrior
Iriane - Hellscream, Druid
Joku hordella oleva DK, jonka nimeä tai serveriä en muista.

Armorylinkit eivät valitettavasti toimi, koska hahmot ovat olleet inactivena liian pitkään, mutta gearilla tuskin pitäisi hirveästi olla väliä uuden ekspansion myötä.
Sen lisäksi löytyy jokunen 70+ hahmo. Kaikki hahmot ovat alliancella tuota DK:ta lukuunottamatta, mutta faction/server transfer ei ole ongelma.

Varsinaisesti ei ole väliä, millä hahmolla pelaan, mutta mieluiten ehkä joko priestillä tai druidilla ja mieluiten healerina, joskin tarpeen mukaan kaikki specit onnistuvat. Muutkin onnistuvat tarvittaessa, mutta varsinkin warriorin kanssa raidikokemus on todella olematonta. Kuitenkin menen ensisijaisesti killan tarpeen mukaan.

Raidikokemusta löytyy jokaisesta ekspansiosta. Vanillassa tuli clearattua koko contentti, TBC:ssä jäimme jumiin M'urulle (toki clearasimme kun pre WotLK nerffit tulivat, mutta sitä nyt ei juuri voi laskea) ja WotLK:ssa lopetin käytännössä juuri kun Ulduar tuli, mutta siihen asti kaikki clearattuna hardmodeja myöten ja Ulduaristakin pientä kokemusta. Vanillassa ja tbc:n alkupuoliskolla mainini oli rogue, sen jälkeen paladin, mutta olen myös raidannut priestillä ja druidilla jonkun verran, lähinnä hiilerinä.

Käytännössä kaiken raidaamiseni olen tehnyt Darksorrowilla killassa Flying Circus, jonka kautta tuttuja ovat ainakin Eipii, Fiibeli ja Skrow.

Olen aikasemmin uhrannut WoWille ihan liikaa aikaa, mutta nyt olisi tarkoitus myös edistää opiskeluja, joten pari iltaa viikossa raidaava semi casual kilta kuulostaa juuri siltä, mitä etsin tällä hetkellä. Säännöllisiä harrastuksia minulla ei juuri ole, joten raidiajat on helppo sovittaa kalenteriin, eikä minkään pitäisi mennä päälle. Viikonloput ovat viime aikoina menneet enimmäkseen viihteellä, mutta käsittääkseni perjantai tai lauantai eivät ole potentiaalisia raidipäiviä muutenkaan.

Lisähuomiona vielä se, että otsikossa oleva nick ei viittaa saman nimiseen hahmoon vaan on esim. irc-nickkini, jonka kautta voi kysellä lisätietoja jos kysymyksiä ilmenee. Cataclysmin launchista vielä sen verran, että yliopistolla on tenttiviikko 13. päivä alkaen, joten en tiedä miten hyvin pystyn raidaamaan ihan Cataclysmin aluksi, tosin jos launchi on 7. päivä, ainakin muutaman päivän voinen ottaa vapaaksi leveloimista varten. En muutenkaan lue tentteihin mitenkään älyttömästi, joten sinänsä tuskin tästä aiheutuu suurta ongelmaa, mutta tämä lienee kuitenkin hyvä tietää.

Ossie

• Full Member
  • Corusca gem
Re: Kiltahakemus - bluus
« Reply #1 on: November 13, 2010, 22:31:16 »
Morjesta!

Sanoit että pelaisit mieluiten hinupriestiä tai druidia joista priesti mahtuis jengiin mainiosti. Eli migratea ja whisperiä jollekin offulle niin saat kutsun kiltaan.  8)
« Last Edit: November 13, 2010, 22:34:10 by Ossie »
סﮟס ༽っ✂╰⋃╯

Skrow

• Jr. Member
  • **
« Reply #2 on: November 14, 2010, 01:36:40 »
Morjesta!

Sanoit että pelaisit mieluiten hinupriestiä tai druidia joista priesti mahtuis jengiin mainiosti. Eli migratea ja whisperiä jollekin offulle niin saat kutsun kiltaan.  8)

Loistavaa!

eipii

• Member
  • Newbie
  • *
« Reply #3 on: November 14, 2010, 02:17:55 »
Hinutetaan siis Bluussin priisti! ;)

ps. kuka tulee meittien kaa levutuslaneihin??

Sakkolihis

• Newbie
  • *
« Reply #4 on: November 14, 2010, 03:16:23 »
levutuslanit @ joensuu, im in
asd

Fiibeli

• Full Member
« Reply #5 on: November 14, 2010, 04:47:10 »
"Käytännössä kaiken raidaamiseni olen tehnyt Darksorrowilla killassa Flying Circus, jonka kautta tuttuja ovat ainakin Eipii, Fiibeli ja Skrow."

superstars sikiävät FC:stä.

t. best paladin eu
Sexual Predator, Best paladin eu since 1985

Munkittaja

• Member
  • Full Member
« Reply #6 on: November 14, 2010, 09:21:50 »
t. second best paladin eu

fix'd this one for u

Täähä oli jo sovittu juttu.

Abrog

• Member
  • Full Member
  • \o/
« Reply #7 on: November 14, 2010, 12:42:35 »

;D

See you at koskikatu!  ::)

Caethi

• Member
  • Full Member
« Reply #8 on: November 14, 2010, 16:29:36 »
Joensuu? Levutuslanit? Mitä missä?
"Mie hiilan tän läpi"

Shook

• Hero Member
  • Guilds MVP
    • hippejä
« Reply #9 on: November 18, 2010, 19:17:50 »
Olin täysin selvinpäin ja hiljaisessa kodissani. Kuulosi petti ja nyt yrität röyhkeästi syyttäää minua??? :(

lihavoin tuosta lauseesta ne kohdat jotaka PITIVÄT PAIKKANSA!
Vois lihavoida kans ne kohdat jotka koskee tätä applyä, paskotaan näitä vähemmän, tarpeeks threadeja missä rellestää muutenkin.

apl

• Member
  • Full Member
« Reply #10 on: November 18, 2010, 19:41:25 »
Ei vittu millasessa jengissä mä oikeesti pelaan.
Hruggek - mostly Immortal Juggernaut
Azraelle - disc/holy priest