Author Topic: Algoni - Mage - Vashj  (Read 1145 times)

Algoni

• Newbie
  • *
Algoni - Mage - Vashj
« on: December 07, 2010, 00:33:48 »
Terve!

Olen 24-vuotias tietojohtamisen DI-opiskelija (lue: likainen teekkari) Tampereelta. Wowia on tullut pelattua Classicin julkaisusta eteenpäin, ja mainina ollut aina sama hahmo. Taukoa pelistä on ollut reilu vuosi, vasta pari päivää sitten avasin accountin uudestaan kataklysmisen wow-kokemuksen perässä (ja jos vaikka kävisi uudestaan tuuri ja saisin realmfirstiä levelauksesta ;)). /playediä hahmolle on kertynyt 182 päivää. Accountin avattuani päätin migrautella hahmon tänne, koska kavereita löytyy täältä jo valmiiksi, ja aina on kiva pelata tuttujen kanssa. Tästäkin killasta löytyy pari (tunnistajat tunnistaa).

Pelin suola on aina ollut itselle PvE, ja melkoisesti sitä on myös nähty ja koettu. Oikeastaan kaikki raidi-instat lukuunottamatta AQ40 loppubossit, wanha Naxx ja IC (vuoden tauosta johtuen) on nähty "current-kontenttina". Spekkinä pelaan luonnollisesti sitä, jota kukin tappelu vaatii (voin pitää kahta täysin pve-spekkiä, koska maagi-pvp on iso ei).

Se Tärkein: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vashj&cn=Algoni (Disclaimer: enchantit ja gemit on ennen Suuria Statsimuutoksia laitettu, ja geari on mallia Ulduar, mutta kohta se menee disenchanttiin kuitenkin)

Alttina on aina ollut druidi, jota olen pelannut Burning Crusadessa restona, Lich Kingissä tankkina ja heti kun helvetti jäätyy balancena. Druippa on tällä hetkellä vielä vanhalla serverillä alliancena, mutta server+faction change ehkä tiedossa kunhan rahat riittää (peliaika + faction change + transfer + Cataclysm oli sellainen kiva 100 euron sijoitus aloittaa vanha harrastus  ;D)

Ventrilot, mikrofoonit, myöhäiset nukkumaanmenot, pakolliset addonit ja muut vastaavat voinee kuitata lyhyellä "onnistuu!" -kommentilla.

Tällä hetkellä etsin kiltaa, joka haluaa aktiivisesti raidata ja kokeilla uutta pve-sisältöä. En kuitenkaan voi ihan joka ikinen ilta raidata niinkuin ennen vanhaan, mutta kuitenkin tekisi mieli "yrittää tosissaan" raidausta niin paljon kuin vain suinkin pystyy, pelkästään kasuaalina peli on mielestäni melko sisällötön. Juttelin Phewin kanssa tuossa yksi ilta ja kiltanne tuntuisi jakavan asenteeni. Kaksi raidia viikossa kuulostaa vähintään kohtuulliselta. Raideilla wipet ja flaskien farmaus ei tuota ongelmia, silloin kun minä olin nuori ja piti farmata 100g flaski ja 5 erilaista elixiiriä päälle että pystyi saamaan jonkun Gruulin tapettua kasvatti luonnetta. Nykyään sen yhden räkäisen flaskin ostaminen ei tunnukaan niin pahalta ;) Annettavana minulla on positiivista asennetta, huumorintajua, viiden vuoden kokemus classista ja pelistä yleensä, pitkä pinna ja urheiluhenkeä. Olen myös tottunut farmaamaan killalle consuja jos on tarvittu, cooking ja fishing luonnollisesti maksimissa.
Jotain huhua olen kuullut, että maagikiintiöt olis teillä ahtaita, mutta yksi ylimääräinen bloodl heroi tarkoitan Time Warp tuskin koskaan on liikaa ja tässä olisi tarjolla kokeneen boltinviskojan ohjaamana.
« Last Edit: December 07, 2010, 00:37:29 by Algoni »