Author Topic: Retide/Kakkupala - DK/Paladin - Vashj  (Read 1121 times)

Retide

• Newbie
  • *
Retide/Kakkupala - DK/Paladin - Vashj
« on: September 25, 2011, 13:51:42 »
En viitsinyt tehdä kahta hakemusta joten laitoin nämä molemmat tyypit samaan. Olen siis hakemassa prot palalla tai frost dk:lla riippuen siitä mitä tarvitte. Molemmilla on suunnilleen saman tason gear ja molemmilla osaan pelata hyvin. Toinen jää sitten altiksi, jos pääsen kiltaan.

Rooli raidissa: DK on Damagedealer ja paladin on tankki

Kerro itsestäsi: Olen 23 vuotias ja opiskelen Rovaniemen ammattikorkeakoulussa. Mitään virallista harrastusta ei ole tai ainakaan semmosta joka vaikuttaisi raideille pääsyyn.

Pelaaja vastaan ympäristö: Aloitin pelaamisen TBC:n lopulla enkä kerennyt raidaamaan 70 levelillä ollenkaan. WotLK:ssa hiilasin druidilla melkeen kaikki bossit omissa patcheissään. HC anub, HC Lichking ja HC halion jäi kaatamatta. DK:lla vedin jotain satunnaisia pugeja, mutta ei juuri mitään mainittavaa.
Cataclysmissä druid jäi eläkkeelle (poistivat treeformin >:I) ja aloin pelaamaan dk:lla. BWD, BoT ja TotFW clearattu normina ja FL:stä 6/7.
Paladinin levutin vasta Cataclysmin tulon jälkeen ja raidasin BWD, BoT ja TotFW vasta 4.2:ssa. Firelandsissa en ole tappanut yhtään bossia, mutta takut on tiedossa ja wipeilly muutamalle.

Linkki Armoryyn:
DK http://eu.battle.net/wow/en/character/vashj/Retide/advanced
Paladin http://eu.battle.net/wow/en/character/vashj/Kakkupala/advanced

Nukkumaanmenoaika: ei ole

Ventrilo: Ventrilo ja headset löytyy.

Muut hahmot:
Druid http://eu.battle.net/wow/en/character/vashj/Treefiddy/advanced
Shaman http://eu.battle.net/wow/en/character/vashj/Hedron/advanced
Lisäksi löytyy hahmoja 20-80 leveliltä joilla pelaan satunnaisesti.

Sana vapaa!: En oikeastaan keksi mitään kehumista enkä tunne killasta ketään.

Boozeandguns

• Member
  • Sr. Member
Re: Retide/Kakkupala - DK/Paladin - Vashj
« Reply #1 on: September 25, 2011, 22:12:43 »
DK:lle olisi kyllä käyttöä ja apply oli ihan lupaava ( propsit lopun rehellisyydestä :D ), mutta en suoraa 100% raidispottia pysty lupaamaan ainakaan tällä hetkellä. 10-maneissä mitä väen puutteen takia joudumme atm raidaamaan 3-meleetä on aika pitkälti se maksimi, ja se sektori ainakin täyttyy lähes jokaiselle raidille.
Mutta raidipaikkojen passaus on toiminut meillä tähänkin asti niin eiköhän sitä aika useasti pääse raideille mukaankin ja DK:t rokkaa muutenkin.

Oma mielipide olisi, että mies sisään. Joku toinen offu voi antaa vielä mielipiteensä tähän.
« Last Edit: September 25, 2011, 22:14:19 by Boozeandguns »

Sinma

• Member
  • Sr. Member
« Reply #2 on: September 26, 2011, 05:17:18 »
Joo hakemus vaikutti munkin silmään ihan sopivalta, mutta armory paljasti pari pientä "säröä" omasta mielestäni. Esim. housu-enchantti, olettaisin että koska sulla on ilvl378 housut että niihin jo irtoais parhain chantti. Ja proffuista oli sellanen kysymys että ootko miettinyt vaihtavasi niitä joihinkin crafti-proffuihin mistä tulisi kunnon DPS-buffeja (kuten JC/BS/jne). Tämä on vain mun oma juttu mutta itse depsinä yritän aina pitää ainakin mainin chantit/gemit/proffut jne sellaisina jotka tuottavat mahdollisimman paljon DPS. Tämä on kuitenkin vain mun oma pikku ominaisuus ja ei todellakaan tule vaikuttamaan siihen että otetaanko sut kiltaan vai ei :)

Eli kyl mun puolesta voi kaverin ottaa koeajolle, katotaan onko susta koira-ainesta.

EDIT: Unohtu tosta viel aikasemmin mikä jäi "vaivaamaan": Missä aikasemmassa killassa oot pelannu DKlla ja miksi päätit lähteä?
« Last Edit: September 26, 2011, 05:22:32 by Sinma »

Retide

• Newbie
  • *
« Reply #3 on: September 26, 2011, 14:26:07 »
En edes muistanut koko housuenchanttia. Sillon kun ostin nuo housut niin ei ah:ssa ollut noita parhaita enchantteja ollenkaan joten laitoin tuon väliaikaisesti ja sitten se unohtui.

Professioneja olen kyllä miettinyt muutamaan otteeseen. DK:n tein alunperin farmausta varten ja hommasin nuo professionit. Jos hommaisin DK:lle kunnon professionit, joutuisin hommaamaan herbalismin ja miningin jollekkin toiselle, jotta saisin flaskit ja gemit. Eli joutuisin levuttamaan sen neljä professionia 1-525 ja hommaamaan yhdelle tyypille 310% lentoskillin. Toisin sanottuna en ole ikinä jaksanut ruveta moiseen hommaan. :P

Uivelo

• Newbie
  • *
« Reply #4 on: September 26, 2011, 17:05:53 »
Eipä noilla proffuilla niin suurta merkitystä ole, imo.. kuhan on enchantit/gemit yms kunnossa ni OK!

Boozeandguns

• Member
  • Sr. Member
« Reply #5 on: September 27, 2011, 12:12:42 »
Sisään siis.

Whispaa Boozenandguns, Ultah tai Skithiryx ingame. Kannattaa aina välillä kysäistä joltakulta kiltalaiselta onko joku offu online altillaan myöskin.