Author Topic: Calja protection tunak  (Read 1139 times)

Calja

• Newbie
  • *
Calja protection tunak
« on: October 19, 2011, 14:51:23 »
Bal'a dash!

Character lörinät

Nimi: Samu
Ingame: Calja
Race / Class: Blood Elf (female) Paladin
Spec: Protection 0/32/9 offspec Retribution (pvp) 7/2/32
Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/vashj/Calja/simple tuosta

Ruudun takana

Olen 20 vuotias miehen alku Vantaalta, tottelen nimeä Samu, toki Kaljakin toimii. Harrastan liikuntaa, salilla käyntiä ja lenkkeilyä. Olen harrastanut myös lähes koko ikäni salibandya, mutta tällä hetkellä on huili kausi menossa. Koulutukseltani olen niinkin tarpeellin tapaus Suomen kansalle, kuin merkonomi! Asustelen yksin, tyttöystävä saattaa kyllä välillä häiritä. Vapaa-ajan tykkään viettää ystävien kanssa kaikenlaisen aktiviteetin ääressä, tyttöystävän kanssa tulee myös vietettyä paljon aikaa. Kaikesta huolimatta World of Warcraftillä on iso paikka sydämmessä.

Kokemuksia vuosien varrelta

Aloitin World of Warcraftin pelaamisen 2005, pitkän tovin Diabloa pelattua päätin aloittaa jonkin uuden seikkailun. Tiesin heti, että tämä peli on se, mitä haluan pelata.

Vanilla

Zul'Gurub on juostu läpi
Molten Core on juostu läpi
Blackwing Lairia on kokeiltu

TBC

Tästä alkoi ns. todellinen pelaaminen.

Karazhan cleared
Zul'Aman cleared
Gruul's Lair cleared
Maghteridion cleared
Tempest Keep cleared
Mount Hyjal cleared
Serpentshrine Cleared
Black Temple Councilille
Sunwelliä en kokeillut

Wotlk

Onyxia Cleared
Sartharion 3d Cleared
Ulduar yogg saronille
Naxxramas Cleared
ToC cleared 4/5 hc
ICC Lich Kingille
Ruby Sanctumia en ole kokeillut

Cataclysm

Totfw Cleared
Bastion of Twilight cleared
Blackwing Descent cleared
Firelands normal content Cleared heroiccia odotellessa.

Hakemuspohjassa mainittu "bedtime"

Olen yöeläin, nukun vähän valvon paljon. Mikään ei tule haittaamaan raideilta pois oloa, tai aikasin lähtöä. Pystyn tarpeen mukaan tappamaan vihollisia läpi yön, jos sitä vaaditaan.

Omistan..

Koiran(tärkee info)
Hyvän tietokoneen.
Ventrilon, mumblen, teamspeakin, xfire accountin, skypen jne. Joten puhuminen hyvillä kuulokkeilla toimii ja äänestäni saa hyvin selvää!

Altit

http://eu.battle.net/wow/en/character/vashj/Samuh/simple

Jokainen chara on 80, jos tarviitte jotakin tiettyä, pystyn rollaamaan päivässä uuden 85 levusen, jos on siihen tarve!

Vielä jotain

Jäikö jotain uupumaan? Jos jäi, olen valmis vastaamaan tähän topicciin avoimin sanoin. Toivon myös, että saisin inviä kiltaan, koska näin lyhyesti juteltuani pelkästään Moshen kanssa, sain hyvän kuvan killastanne. Omaan hyvin toimivat aivot ja nopeat sormet hyvään threatin tahkomiseen. Olen myös mukava ja tulen toimeen jokaisen ihmisen kanssa. En suutu nopeasti, kestän kritiikit ja olen aina valmis uuteen haasteeseen. Olen sinut sen kanssa, jos en saisi raid spottia heti, altti raidien tankkaus(tai depsiminen)kin sopisi vallan mainiosti.

Tykkään myös harrastaa Orgrimmarissa pientä RP:ttämistä. Ja mielestäni on paikoittain hauska kaadella vanhaa contenttia hienon rp gearin perässä!

Ei mulla muuta, toivottavasti jonkinsortin invi aukeis kiltaanne.

Anu belore dela'na
Shorel'aran
Calja

Moshe

• Member
  • Hero Member
Re: Calja protection tunak
« Reply #1 on: October 19, 2011, 15:03:17 »
Peukku ylös
"Missä sä oot? Mä oon ceeceessä"

Sinma

• Member
  • Sr. Member
« Reply #2 on: October 19, 2011, 15:12:47 »
Saat mun äänen heti! Vaikka en varsinaisesti mikään "kunnon" offu ookaa xD

Boozeandguns

• Member
  • Sr. Member
« Reply #3 on: October 19, 2011, 15:14:15 »
Kaikin puolin loistava apply. Harvoin näitä pääsee näkemään.. Ja mukavaa nähdä, että alteistakin välitetään ! :)

Sinma ja Booze nostaa peukut ylös.

Whispiä Ultah/Boozenandguns/Skit... no shamaani jolla on hieman erikoinen nimi (ellen satu invaamaan jo )