Author Topic: Veteläripuli Holy Paladin apply  (Read 1558 times)

Calja

• Newbie
  • *
Veteläripuli Holy Paladin apply
« on: November 17, 2011, 13:46:08 »
Hakemuksen nimi/aihe:
Veteläripuli - Tauren Holy Paladin - Vashj; race (ja ehkä nimi) vaihtuu lähiaikoina.

Rooli raidissa:
Healer

Kerro itsestäsi:
Oon 18-vuotias pikkupoika Itä-Suomesta nimeltäni Jesse. Lukiota yritän parhaillaan suorittaa ja kolmatta vuotta aloteltu nyt tässä. Neljään vuoteen ois tarkotus käydä kun ei toi motivaatio oikein riitä. WoWi nyt ei kovin suurta osaa vapaa-ajasta vie mut kyllähän tätä tulee tylsyyksissään pelailtua. Vaikka tuo characterin nimi onki monien mielestä epäilyttävä nii ei tarvi pelätä mitään korianterihyökkäyksiä. Toistaseks asun vielä vanhempien luona, mut raidiaikojen ei pitäs olla ongelma. Ei oo oikein harrastuksia, mut kaverit vie aika suuren osan vapaa-ajasta ja sit viikonloppusin keskitytään olennaiseen. Eiköhän tuolta löyty ton raidin verran sitä aikaa kuitenkin.

Pelaaja vastaan ympäristö:
Totinen pelaaminen oikeestaan alkanut vasta Cataclysmissä, tuli siellä joitain bosseja erinäisillä charruilla kaadettua. Pelasin toisella accountillakin joskus ja tää oli ihan Recruit-a-Friendiä varten, mut nähtävästi siitä tuliki sit se main accountti. Vanillassa MC/BWL helpoimpia bosseja ja TBCssä jotain naamarollia tuli vedettyä. Wotlokin kannalta kokemusta ei tullu ollenkaan.

Linkki Armoryyn:
http://eu.battle.net/wow/en/character/vashj/Vetel%C3%A4ripuli/simple

Nukkumaanmenoaika:
Ei.

Ventrilo:
Mumblea tullu tähän mennessä käytettyä, mut eipä tuo lataaminen iso homma oo ja headsetti löytyy.

Muut hahmot:
20-70 lvl PvP altteja, ei löydy kiinnostusta levelaukseen.

Sana vapaa!:
Njoo, tauolta palailtiin tuoho t11 contenttiin joka tuli sit vähän myöhässä clearailtua ja sen takia t11 hc contentti jääny vähän kitumaan. Dark Patrolin kanssa sit clearattu tää 9/14 FL, majordomoki meni 5% heroiccinä. Tuli pidettyy pientä taukoa tossa alkusyksystä ja tipuin kelkasta eikä toi killan meno nyt mitään kehuttavaa oo muutenkaa. Tunnen pari heppua Vashjilta irl ja luulenpa et tuolta patrollin puoleltaki niitä suosituksia sais, jos ei nyt hirvee paskamyrsky poistumisen jälkeen tule. Yleensä oon healannu tankkeja ja hps pysyy hyvänä. En kovin usein tee virheitä ellei sit oo menny jo ihan pelleilyks koko touhu (useampi kymmenen wipeä), niin alkaa jo hermot mennä. Tarkotan siis FL normalia tai jotai muuta faceroll bossia (HC Shannox). Ruusuja ja risuja tullu useesta suunnasta, mut hyvillä mielin voin kyllä sanoa et osaan hommani healerina. :D
« Last Edit: November 17, 2011, 13:47:55 by Calja »

Boozeandguns

• Member
  • Sr. Member
Re: Veteläripuli Holy Paladin apply
« Reply #1 on: November 18, 2011, 10:08:03 »
Noh omasta mielestäni killassa olisi kyllä Hpalan mentävä aukko.  Ja ihan mukava apply ( Mistä nämä Ripuli nimet tulee :D )

Tietenkin tuo kommentti pisti vähän huolestuttamaan.. Wipejähän nyt välillä tulee ( HC rag lol ) niin oletus-arvoisesti pitää löytyä kärsivällisyyttä.

En kovin usein tee virheitä ellei sit oo menny jo ihan pelleilyks koko touhu (useampi kymmenen wipeä), niin alkaa jo hermot mennä. Tarkotan siis FL normalia tai jotai muuta faceroll bossia (HC Shannox).

Noh Sinma tai Ultah heittää jonkun kommentin vielä niin saadaan päätös tästä :)

Sinma

• Member
  • Sr. Member
Re: Veteläripuli Holy Paladin apply
« Reply #2 on: November 18, 2011, 14:34:24 »
Oon kyllä samaa mieltä että Holy Paladinille olisi paikka riveissämme, mutta tuo samainen kommentti minkä Booze jo quotesi jäi vähän mietityttämään. Se selkeästi kertoo sen ettet todellakaan ole raidannut ennen Cataa paljoakaan :D Mutta mun puolesta voidaan kaveri ottaa mukaan, ei yksi lisämies haittaakaan tee.

Eli whispaile sitten mulle (Skithiryx/Skithiryxdk/Sinma/jne), Boozeandguns:lle tai Ultahille niin laitetaan inviä tulemaan