Author Topic: Hakemus, Murutar  (Read 1353 times)

Murutar

• Newbie
  • *
Hakemus, Murutar
« on: December 16, 2011, 19:56:51 »
Heipparallaa!

Enpä osaa sanoa mitään hahmoa syy selviää myöhemmin

Haluaisin pelata hunterilla tai Worru tankilla

Olen pian 38 vuotis naisen alku pohjanmaalta, Vaasan lähistöltä. Olen viisivuorotöissä ja olen prosessinhoitaja kemian alalla.

Kun katselee tätä teidän hakemus pohjaa.. niin voisin sanoa että.. olen tullut aina perässä.. Pelaamisen olen aloittanut siitä kun tuli purnigcrusade.. eli aika monta vuotta on tullut pelailtua :) Mutta näistä tapoista.. olen enemmänkin hauskaa pitämässä.. mutta hauskan pitämiseen kuuluu tietenkin yhdessä pelaaminen ja instailu ja raidaaminen.. tykkään siis oikeastaan kaikesta.. jäännitän vain kovasti kun uuttä pitäis oppia.. ja olen ilmeisesti laista ihmettelemään uusia pomoja ennalta.. kun mun mielestä wipeilemällä oppii ja kun siinä yhdessä jutellaan ja kun omin silmin nähdään missä mennään niin siinä oppii :)

Olisin siis hakemassa kiltaan nyt ihan ekaksi ihan pikkuisella että katselisin onko porukka tarpeeksi vanhaa ja hyvällä huumorin tajulla varustettuja. Eli voisi sanoa että ikä on paljon mutta huumori suurinpiirtein alapäässä :P

Minulla ei ole nukkumaan meno aikoja.. muutauin silloin kun pitää aamuun töihin.. eli en voisi ikään luvata varmoja raidi/pelipäiviä kun tuo työ tosiaan haittaa elämää :D

Olen käyttäänyt Venttiä ja ts:ää.. joten eikähän tuo teidän versio onnistu jonkun mukavan pelaajan avustuksella?

Minulla on monta hahmoa.. mutta tosiaan olen oikeastaan.. voisi sanoa levuttaja.. eli on monta hahmoa 85 mutta gearaaminen onkin sit eri asia kun musta tuntuu että sitten en osaa tarpeeksi hyvin pelata kullakin hamolla.. maini on aina ollut Hunter.. eli sillä voisi jotain osatakkin http://eu.battle.net/wow/en/character/khadgar/Lightbeer/simple en tiedä onko tuolla nyt mitään merkitystä laittaa tuota mun mainin linkkiä tähän.. mut laitan nyt kuitenkin.

Sana vapaa: Eli olisin katselemassa hyvää porukkaa jonka kanssa olisi hauskaa pelata ja rupatella ventissä :) Olen siis Nainen ja en ole naimisissa tai ei ole lapsia. Koiria sen sijaan on 5 chihuahuaa joiden kanssa ei onneksi huonolla kelillä tari lähteä lenkille :) joten jää sekin aika pelaamiseen. Entinen kilta.. Minulla on siellä exä.. eli en tiedä pystykö pelaamaan siellä vaikka sinne jäi todella paljon ihania ihmisiä! Jotenka en ole mistään varma.. no mut hakemushan tämä nyt oli.. saatte ite päättää haluatteko hullun akan teidän kimppaan :D

Tälläänen hakemus =)

Terkuin Tiina

Ultah

• Officer
  • Jr. Member
Re: Hakemus, Murutar
« Reply #1 on: December 17, 2011, 09:55:49 »
Hunulle olis paikka kun niitä ei taida olla oikein kunnolla raidaamassa olla yhtään. Tällä hetkellä pieni raidi tauko kun on tuo joulu ja uusvuosi mutta taas jatketaan  heti taas seuraavana vuonna.
eli ota yhteyttä offuihin Ultah, Boozeandguns ja Skithiryx niin saat inviteä kiltaan.