Author Topic: 567mage  (Read 862 times)

Frostbit

• Guest
567mage
« on: June 13, 2014, 22:56:47 »
Hakemuksen nimi/aihe: Mage - Belf - Frosti

Rooli raidissa: DamageDealer

Kerro itsestäsi: Morjestaa! Elikkä, ikää löytyy tältä nuorukaiselta 23v. 15.6. ikä nousee vuoden verran joten 24. Ammatiltani en ole mikään. Noin vuosi vielä ammattikoulua jäljellä. Armeijan käynyt. Perus puoli vuotta. Pioneerina kannan muitakin kuin miinoja (;):)

Pelaaja vastaan ympäristö: Elikkä, pelin aloitin kämppiksen innoittamana 2008. Wotlk aloituspäivänä tuli paskottua ja klikkailtua ties mitä. Wotlk loppu puolella pääsin sociaalina raidaamaan. Tuli käytyä ICC25 muutamat pomot läpi. Sen jälkeen vaihdoin realmia Vashjille, josta löytyi kortisto. (cataclysm) Tuli vedettyä normina BWD, BOT, T4W. (T4W oli paskaa imo) Dragon soulin aikoihin joinasin ZeroProgressiin (nykyinen kilta). Tuli kaadettu 10man HC kaikki muut paitsi Madness. 25manin killan turvin joka haki tradella depsiä, kaadoin myös madnessin. Tällä hetkellä magella pelaillu aika randomisti, híeman joutunu pitää taukoja töiden takia (gg). Satunnaisesti raidannu. Eipä täs enempää voi itteesä haukkua.

Linkki Armoryyn: http://eu.battle.net/wow/en/character/stormreaver/Frostbit/simple. Toivoisin hieman kannanottoani tisseihin, olen panostanut niihin todella paljon.

Nukkumaanmenoaika: Äiti sanoo että 9 pitäisi nukkumaan. Korkean ikäni vuoksi, voin päättää itse milloin nukun.

Mumble: Toivoisin vaihtavanne TS3, koska paljon helpompi ja mukavampi. Tosin mumblekaan ei ole ongelma. Käytän sitä päivittäin!

Muut hahmot: Boomari 558, rogue 530+ jotai...

Sana vapaa!

Oon aika___moinen sälli. Vietän mumble / ts3 paljon aikaa. Ikäisekseni aika perkeleen lapsellinen. Osaan olla hiljaa raideilla. Tiedän taktiikat johtajille ja muutenki kai ihan ok tyyppi. :)

Sinma

• Member
  • Sr. Member
Re: 567mage
« Reply #1 on: June 13, 2014, 23:05:35 »
Hakemuksesi sai mut hymähtämään, so you get my vote.

Boozeandguns

• Member
  • Sr. Member
« Reply #2 on: June 14, 2014, 01:59:01 »
Mistä näitä mageja oikein sikiää.

Sinma

• Member
  • Sr. Member
« Reply #3 on: June 14, 2014, 02:32:19 »
Mietein ihan samaa tossa aikasemmin xD