Author Topic: Kiltahakemus - Clockwork  (Read 1056 times)

Jan

• Guest
Kiltahakemus - Clockwork
« on: July 02, 2014, 18:13:37 »
Clockwork- Stormreaver -Warlock  - DPS

Moro! Ikää löytyy 18 (28.07 ) eli kohta 19 .Ammatiltani en ole vielä mikään vuos viellä opiskelua jäljellä. Ja atm oon kesä duunissa joka kestää viellä 2vk  (7-15.30)

Alotin pelaa Wotlkissa sillon pelailin enimmäkseen PVP:t ja ICC:n tultua aloin raidaamaan ja meni sillon lk 25 man (normi ) hc jäi väliin .

Catassa tuli raidattua teidän joukoissa oliko se nyt 2 contenttia nimellä Cypher - Warlock jotkut varmaan muistaa ja taisin vähän jälkeen Ragnaros kaadon lopettaa jos oikee muistan any ways .

Mopissa oon pelannu kans aika paljon PVPtä vaan mut käväsin pyörähtää paragonissa tossa tamikuussa jaksoin olla siellä 3vk ja päätin että ei ollu mun juttu nimi siellä Unload  - Balance druid  eli SoO 14/14hc xp . PS en saannu kickkiä vaan lähin ihan itse.

Linkki Armoryyn: Eipä mulla mitään gearia oo sillä ku vasta sunnuntaina vedin 1-90 ku ostin koko pelin uusiks :)

Nukkumaanmenoaika: Ei tällä niin väliä mut kunhan ei aamuneljää raidata nii kaikki on jees.

Muut hahmot: Ei ole altteja mutta voin vetää rerollia jos se on guildin parhaaksi :)

Sana vapaa!: Noh elämäni aikana jonkun verran tullu pelattua eri pelejä enimmäksee wowia ja tossa on tullu lollia pelattua kans jonkun verran , alotin pelaamaan sitä s2 = 1800 elo , S3 = Diamond 1 ja atm Diamond v ei jaksa pelata sitä , mut joo aika nopee oppimaan ja tosiaan tunnen suurimman osan killan porukasta :)

Sinma

• Member
  • Sr. Member
Re: Kiltahakemus - Clockwork
« Reply #1 on: July 02, 2014, 18:26:09 »
Niinkuin jo pelissä sulle whispailin, niin imo Balance druidi vois sopia parhaiten tässä kohtaa meidän jengiin.

Muiden offujen mielipiteitä odotellessa :p ...

deangelis

• Hero Member
  • stfu n00b!
« Reply #2 on: July 02, 2014, 19:11:01 »
Juu... Balance dudu kuulostas seksikkäältä :)
[Teldaran|Triggered|Garwulf|etc...]

Boozeandguns

• Member
  • Sr. Member
« Reply #3 on: July 02, 2014, 19:35:42 »
Kai poltat nykyään vähemmän lol

Jan

• Guest
« Reply #4 on: July 02, 2014, 19:56:11 »
:DD No juu

Dotsi

• Administrator
  • Sr. Member
  • Dotsi
« Reply #5 on: July 03, 2014, 18:44:15 »
Eiku vaan messiin  :)
PvE is hard, sometimes there's a fire. Move out of the fire.