Author Topic: kilta hakemus  (Read 1010 times)

Jiri kalamaa

• Guest
kilta hakemus
« on: July 04, 2014, 21:43:10 »
Terve, olen 18-vuotias kouluton/työtön todella aktiivinen wowin pelaaja ja nyt on tullut aika hommata semmonen kilta mikä säännöllisesti toimii. nukkumaan meno aikaa minulla ei ole joten raidi ajat sopivat milloin vain. Kyseessä on siin minun troll female survival huntteri(DPS) jolla olen juuri päässyt flexiä vetämään. olen pelannut peliä TBC:stä asti mutta lopetin kun cata tuli nyt olen taas pelaillut noin 4 kuukautta ja saanut intoni takaisin ja toimiva mikki ja kuulokkeet löytyvät pitää vain tämä teidän kyseinen puheohjelma ladata koneelle. muuta sanottavaa ei minulla ole toivotaan että minut hyväksytään kiltaanne  :D

Jiri kalamaa

• Guest
Re: kilta hakemus
« Reply #1 on: July 04, 2014, 21:50:45 »
Terve, olen 18-vuotias kouluton/työtön todella aktiivinen wowin pelaaja ja nyt on tullut aika hommata semmonen kilta mikä säännöllisesti toimii. nukkumaan meno aikaa minulla ei ole joten raidi ajat sopivat milloin vain. Kyseessä on siin minun troll female survival huntteri(DPS) jolla olen juuri päässyt flexiä vetämään. olen pelannut peliä TBC:stä asti mutta lopetin kun cata tuli nyt olen taas pelaillut noin 4 kuukautta ja saanut intoni takaisin ja toimiva mikki ja kuulokkeet löytyvät pitää vain tämä teidän kyseinen puheohjelma ladata koneelle. muuta sanottavaa ei minulla ole toivotaan että minut hyväksytään kiltaanne  :Dhttp://eu.battle.net/wow/en/character/stormreaver/Brenkkuu/simple

Magekko

• Guest
Re: kilta hakemus
« Reply #2 on: July 09, 2014, 00:04:06 »
Kiitos hakemuksesta, mutta taitaa jäädä tällä erää väliin. Ensi lisärissä saatetaan tarvita!