Author Topic: Elemental Shaman aplikaatio  (Read 991 times)

Juho Dunder

• Guest
Elemental Shaman aplikaatio
« on: August 11, 2014, 16:25:23 »
Terve!

Nimi: Juho
Ikä: 18
Harrastukset: Autonrakennus, lenkkeily
Asuinpaikka: Tampere

Hahmo:

Nimi: Maqc
Server: Stormreaver-EU
Rooli: DamageDealer
Armory linkki: http://eu.battle.net/wow/en/character/stormreaver/Maqc/simple

(Gearista sen verran että aloitin pelaamisen uudestaan parin vuoden tauon jälkeen ja tässä kuukauden ehtinyt pelaileen  joten vielä ei nyt mikään mainitsemisen arvoinen geari ole mutta eipä tätä lisäosaa paljon jäljellä ole.)

Osaan pelata classiani, keskityn raideissa, en tee typeryyksiä ja olen rauhallinen wipejen ja normaalin vitutuksen suhteen.

Miksi juuri The Chain of Dogs?

Suomalainen ilmapiiri, kovaa raidausta ja uuden lisäosan ja raidauksen uudelleen alottaminen siihen omistautuneessa killassa kiinnostaa aina!
Raidi aikataulu on myös loistava omaan aikatauluun.

Kokemus raidaamisesta:

Vanillassa en vielä pelannut.
TBC: En vielä raidaillut
WotlK: ToC 10m ja ICC  + random raidausta (jotka kanssa Paladinillani)
Cata: BoT 3/4 BWD 2/6, BH 2/2, FL 7/7+ HC Baleroc ja Majordomo, DS 8/8
MoP: Ei muuta raidailua kun satunnaisia LFR:iä

Altteista ei ole mainitsemisen arvoisia kun lvl 90 survival huntteri jolla ilvl n. 500.

Vähän jotain itsestäni:

Elikkäs olen 18v nuorimies Tampereelta joka rakastaa autoja ja niiden kanssa työskentelyä ja siinä ohella tietokone ja pelaaminen vievät sitten muun ajan.
Jonkinnäköinen sosiaalinen elämä tai mikä lie löytyy myös (:D)
Olen aktiivinen kaiken suhteen mihinkä ryhdyn ja motivaatiota löytyy.
Olen todella sosiaalinen ja tuleen toimeen kaikennäkösten ja kuulosten ihmisten kanssa.
Luonteeltani voisin sanoa olevani todella huumorintajuinen ja vitsikäs (joskus jopa niin vitsikäs että menee yli) järkevä, asiallinen, "viisas", ja kunnioittava.
Pystyn myös vastaanottamaan kritiikkiä.

Jos pääsen kiltaanne niin olen todennäköisesti aina paikalla kun tarvitaan.
Ja vaikka gearini nyt on huonohko niin kyllä se siitä paranee kun pääsen taas peliin kunnolla mukaan!

Koneeni:

HP peruspaketti jota olen parannellut uudella näytönohjaimella ja keskusmuistilla. Wowi pyörii ongelmitta.

Ventti, mumble, ts3 ja mikki löytyy tottakai.

Juho Dunder

• Guest
Re: Elemental Shaman aplikaatio
« Reply #1 on: August 11, 2014, 16:29:11 »
Oho, unohtu näköjään kokonaan mainita tosta raidikokemuksesta kokonaan se että TBC:n ja Wotlkin pelasin paladinilla joka pöllittiin Wotlkin lopussa. Siitä tuo "WotlK: ToC 10m ja ICC  + random raidausta (jotka kanssa Paladinillani)"

Sinma

• Member
  • Sr. Member
« Reply #2 on: August 11, 2014, 21:39:14 »
Erittäin asiallinen apply ja kuten itsekin sanoit niin gearilla ei ole tässä kohtaa enää niin väliä.
Nuorta ja uutta verta pakkiin!

Häiritse mua kun olen online (lähes päivittäin) niin invaan. Ja jos en ole paikalla niin joku offuista hoitakoot sen sitten.

T. Ryuuzetsu

Magekko

• Guest
« Reply #3 on: August 11, 2014, 22:47:23 »
Ihan vinkkinä, muista kirjottaa -vashj siihen perään, suurin osa killasta on vashjin serveriltä, kuten itse kiltakin.
Eli Ryuuzetsu-vashj

Juho Dunder

• Guest
« Reply #4 on: August 12, 2014, 04:19:41 »
Erittäin asiallinen apply ja kuten itsekin sanoit niin gearilla ei ole tässä kohtaa enää niin väliä.
Nuorta ja uutta verta pakkiin!

Häiritse mua kun olen online (lähes päivittäin) niin invaan. Ja jos en ole paikalla niin joku offuista hoitakoot sen sitten.

T. Ryuuzetsu
[/quote

Mää lähetin kaveripyynnön niin ei mee arvailuksi. Kiitoksia paljon!