Author Topic: Mwandishi - Mage - Vashj  (Read 749 times)

Benjamin

• Guest
Mwandishi - Mage - Vashj
« on: September 27, 2014, 02:33:28 »
Morot kaikille, resubbasin wowiin hiljattain koska WoD rupes kutkuttamaan. Oon tässä parina iltana etsiskellyt sopivalta vaikuttavaa kiltaa ja kyllä piristi päivää kummasti kun mun alkuperäseltä relmulta löyty lupaavan näköinen suomikilta :) Pistin vähän ujoa whisperiä Magekkolle ja hän neuvo laittamaan hakemusta tänne. No laitetaan:

Rooli raidissa:
tällä magella oon pääasiassa pelannut eli depsu on tutuin ja ehkä mieluisin rooli, mutta oon kyllä valmis pelaamaan melkein mitä tahansa classia jos yhtään on tarpeen (kunhan ei tankkia tarvis, siitä en koskaan innostunu)

Kerro itsestäsi:
Oon 20-vuotias yliopisto-opiskelija Helsingistä. Videopelit on ollu kova juttu niin kauan kuin muistan ja wowia rupesin pelaamaan (vasta) tossa vuoden 2010 syksyllä, joitakin kuukausia ennen cataa. Pelaan kaikenlaisia pelejä hyvin aktiivisesti, yleensä jotain 20-40 tuntia viikossa. Muitakin mielenkiinnon kohteita löytyy mut niistä nyt voi kysyä jos oikeesti kiinnostaa. Lisäks harrastan uimista, käyn kuntosalilla ja silloin tällöin sulkapalloa pelaamassa, mutta nää on kaikki ihan omilla ehdoilla et raidiaikojen suhteen ei koitune ongelmiksi. Ennen kaikkea oon ihan hyvä jätkä 8)

Pelaaja vastaan ympäristö:
Cata: kaikki T11-pomot normina moneen kertaan ja T12 6/7, Ragnaros ei koskaan kaatunu kun pidin pitkän tauon wowista.
MoP: kävin parissa killassa kääntymässä mutta ne ei oikein natsannut. Yhen killan ToT-runilla olin kerran messissä ja silloin kaatu niille ekaa kertaa yks pomo, mut ei muuta. HC-dunkkuja tuli juostua mopin alussa tosi paljon siinä toivossa että hyvä kilta löytyis. Kiltaa ei löytyny, tuli kaikkee muuta ja jäin taas tauolle.

Linkki Armoryyn:
http://eu.battle.net/wow/en/character/vashj/Mwandishi/advanced
Magella tosiaan vielä levutus 85-90 kesken koska pelasin tätä viimeks patchissa 4.2, kilta on vanha kavereiden kesken perustettu jossa oon GM ihan hyvien muistojen vuoks (kaikki muut on lopettanu tai vaihtanu kiltaa/relmua), eroan tietty heti kun oikea kilta löytyy. Lisää tossa altti-osiossa.

Nukkumaanmenoaika:
Puolenyön maissa pyrin yleensä nukkumaanmenoon että jonkinlainen rytmi säilyis. Välillä tulee valvottua et pahastikaan venyvät raidit ei haittaa.

Mumble:
Kavereiden kesken on tullu mumblea käytettyä parisen vuotta aktiivisesti esim. dotan merkeissä. Softa on siis tuttu ja toimivia headsettejä löytyy parit (siberia v2 & elite) eli kommunikointi pelaa. Vähän oon erillisiä mikrofoneja katellu mut eipä näissä ole toistaiseks ollu valittamista.

Muut hahmot:
http://eu.battle.net/wow/en/character/stormscale/Syeeda/advanced
tolla priestillä oon siis mopissa pelannu, gearit olis ollu raidivalmiina silloin mutta itse raidaaminen kuitenkin jäi :(
lisäks vashjilta löytyy catan ajoilta vielä pari 85-levusta, druidilla raidasin restona T11 jos tarvittiin healia mut dk on melkeen dingauksen jäljiltä:
http://eu.battle.net/wow/en/character/vashj/Soultrane/advanced
http://eu.battle.net/wow/en/character/vashj/Aqualung/advanced

Sana vapaa!:
Aloin tosiaan pelata wowia vähän ennen cataa ja pistettiin lukiokavereiden kesken oma kilta pystyyn. Moni voi varmaan kuvitella et mitä siitä tulee kun koittaa saada irl-kaverit toteuttamaan koordinoidusti jotakin - mä olin usein siellä raidia johtamassa ja ihan päin vittuahan se meni, suurin osa otti vähän turhankin rennosti. Usein oli haaste saada kymmenen jätkää ylipäätään paikalle samaan aikaan ja sit vaan nopee kattomaan joku tankspotin video pomosta ja menoks. Joku jäi aina seisomaan tuleen ja sit huudettiin, mut kaikesta huolimatta hauskaa oli ja saatiin jotenkin ihmeen kaupalla kolattua normiraideja läpi, pelattiin aktiivisesti catan launchista suunnilleen patchiin 4.3 saakka, jolloin kaikki lopetettiin. MoPissa on sitten aina välillä ollut raidikilta haussa ja parissa kävin vähän haistelemassa (tosin tässä lisärissä pelasin priestiä stormscalella), mut en missään vaiheessa oikeesti ryhtynyt raidaamaan. Kiinnostusta olis kyllä nyt kovasti, osaan pelata ja panostan siihen että homma hoituu, en vaan koskaan ennen ole löytänyt toimivaa kiltaa. HC-raideille en ole koskaan päätynyt juurikin killan puutteen vuoksi mutta haluisin kyllä niillekin.

Kuvauksen perusteella tää kilta vaikuttais hyvältä kun nimenomaan raidikilta rennohkolla meiningillä olis hakusessa. Tällä hetkellä oon aika ruosteessa kun pitkän tauon jälkeen resubbasin, mut tarkoitus olis kuitenkin ryhtyä hommaan sopivan tosissaan eikä vain vasemmalla kädellä. WoD ilmestyy sopivasti koulun lomien alla niin siinä ehtis hyvin nakutella ja lukukausinakin onnistuu kyllä, joskus harvoin saattaa joku pakollinen proggis tai puolipakollinen ryyppääminen painaa mut tuskin huomattavasti. Raidaamisen ohella olis mukavaa jos olis mahdollisuus jauhaa paskaa mumblessa tai kiltachatissä samalla kun väsää jotain muuta turhaa wowissa.

Kiitos kaikille, sori että vähän venähti. Toivottavasti kelpaan kokelaaksi  :)

Magekko

• Guest
Re: Mwandishi - Mage - Vashj
« Reply #1 on: September 27, 2014, 10:45:55 »
HC kokemusta ei tosiaan paljoa näy olevan, mutta apply oli todella hyvin tehty nii imo sisään kattomaan kuinka pärjää.  :)

Sinma

• Member
  • Sr. Member
« Reply #2 on: September 27, 2014, 11:58:09 »
Näkyy selvästi että kaveri näki jopa vähän vaivaa kirjottaessaan hakemuksensa, joten vaikuttas siltä että ihan tosissaan haluais tulla kiltaan. Ja nopeastihan tuota HC-kokemusta sitten tulee, ollaan kaikki yhtä noobeja ens lisärin puolella :D

Eli sisään vaan.

-Ryuuzetsu/Skithiryx/Sinma/etc...

Dotsi

• Administrator
  • Sr. Member
  • Dotsi
« Reply #3 on: September 27, 2014, 12:59:25 »
+1 ääni asiallisesta hakemuksesta!
PvE is hard, sometimes there's a fire. Move out of the fire.