Author Topic: Jybli - Feral Druid - Sylvanas  (Read 574 times)

Ibyzin

• Guest
Jybli - Feral Druid - Sylvanas
« on: October 06, 2014, 00:36:36 »
Hakemuksen nimi/aihe: Jybli - Druid - Sylvanas

Rooli raidissa: DamageDealerinä olen kiltaan hakemassa, feral dps tarkemmin.

Kerro itsestäsi:
Olen 24-vuotias tietojärjestelmätieteen opiskelija Jyväskylästä. Harrastuksiin kuuluu tietokonepelien ohella kuntourheilu uinnin/rullaluistelun/hiihdon merkeissä, jotta
selkä kestäisi paremmin pelaamista. Vaimo rajoittaa pelaamista jonkin verran, mutta selkeät raidipäivät ja ajat vähentävät tätä "ongelmaa" huomattavasti.

PvE historia:

Vanilla: Ostin pelin 2kk ennen TBC julkaisua, joten raidaaminen jäi välistä.

TBC: Lockilla tuli raidattua current contenttia jonnekkin Black Templen alkupuolelle asti

WotLK: Lockilla raidasin Naxxin läpi, jonka jälkeen rollasin killasta puuttuneen enha shammun ja sillä putsasin sartha +3d ja Ulduarin muutamilla HM:lla. Lisärin loppu menikin armeijan harmaissa.

Cata: Tankki/kissa druidilla raidasin kaikki normal modet läpi. Ekassa tierissä muutamat HC bossit, firelands 7/8 HC ja Dragon Soulin progressi loppui yhden hc tapon jälkeen SWTORin pelaamiseen.

MoP: Prottu palalla tankkasin kaikki normal modet. MSV 4/6hc,  HOF 1/6 HC,  ToT 8/13hc ja SoO 11/14hc.

Linkki Armoryyn:

http://eu.battle.net/wow/en/character/sylvanas/Jybli/simple     Kiltaa hakeva druidi, nykyinen altti tankki

http://eu.battle.net/wow/en/character/sylvanas/Ibyzin/simple   Nykyinen maini pala (raidi-into paloi maaliskuussa)

http://eu.battle.net/wow/en/character/sylvanas/Ibyl/simple       Shammu

Nukkumaanmenoaika: Riippuu päivästä, mutta yleensä ennen puoltayötä. Raidiajat sopivat hyvin.

Mumble: Tuttu ohjelma ja headset löytyy. Kuuntelen myös tarkasti ja osaan pitää ääntä tarvittaessa.

Sana vapaa!:
Nykyisessa killassa "vedin" raideja koko MoP:n ajan vaihtelevalla menestyksellä. Samassa porukassa tuli tutustuttua Mosheen, Veeduaan, Lahnaan ja Penaankin.
Boozen kanssa muutamat sanat mumblessa vaihdettu. Nykyisen killan tilanne ja mukavien pelituttujen servun vaihto sai minutkin etsimään uutta kotia.
Arvostan palautetta omasta raidi suorituksestani, enkä loukkaannu asiallisesta palautteesta. WoWi on minulle ensisijaisesti hauska harrastus, eikä työ. Kuitenkin
etsin kiltaa, joka voi tarjota mukavaa raidausta ja määrätietoista raidausta.

PS: Druidin agi geari on ollut koko lisärin ajan käytännönsyistä (PuG/alttirunit) karhuun optimoituna.                                 

- Ibyzin

Magekko

• Guest
Re: Jybli - Feral Druid - Sylvanas
« Reply #1 on: October 06, 2014, 01:22:37 »
Yhtäkää ferraria ei löydy vielä rosterista, plussaa täältä.

Moshe

• Member
  • Hero Member
« Reply #2 on: October 06, 2014, 01:37:28 »
suositukseni
"Missä sä oot? Mä oon ceeceessä"

Sinma

• Member
  • Sr. Member
« Reply #3 on: October 06, 2014, 01:47:26 »
Samoilla linjoilla Magekon kanssa, kyllä yks ferrari ois ihan kiva. Mun puolesta voidaan ottaa messiin.

-Ryuuzetsu/Skithiryx/Sinma

Ossie

• Full Member
  • Corusca gem
« Reply #4 on: October 06, 2014, 01:51:56 »
jeesjees
סﮟס ༽っ✂╰⋃╯