Author Topic: Hunu hakemus  (Read 736 times)

Röpönen

• Guest
Hunu hakemus
« on: October 06, 2014, 13:37:13 »

Hakemus Röpönen - Hunter - Stormreaver

Raidi roolii ny ei oo kovin vaikee päätellä.

Totanoin olen 18 vuotias Lahtelain arjen sankari. Duunirintamal mul on aika mielenkiintost täl hetkel teen siis kolmelle eri firmalle töitä silloin ku niitä on tarjol. Minust piti joskus tulla nuorisoohjaaja mut lopetin koulutuksen koska ei oikee innostust ollu ens haus pitäs hakee johonkii taas. Töitä olen tehny auton korjaajaan 6 vuotta.

No tottaa kokemus mul on vähä kehnohko. Pelasin toisel käyttäjäl TBC lähtien pvp. Tein catas käyttäjän jolla nyt pelaan pidin tauon ja alotin oikeestaan vasta SoO raidaamisen ja siinäkin vähä myöhäs joten ollut vaikeaa löytää coree.  Puolustukseks sanon et en ihan aivoton ole vaik huntterii pelaankin.

http://eu.battle.net/wow/en/character/stormreaver/Röpönen/simple

Nukkumaanmenoaika on silloin ku on väsymyksestä riippuen, mutta siis ei oo mitää pakottavaa mikä pilais raidiajat.

Mumble löytyy ja kaikki toimii.

No oon kyl huono kehuu itteeni, mut siis ainekii mul on hermoi ja huumorii raidaamisee en oo iha idiootti et ymmärrän mitä tehää jos mulle nii sanotaa. tuttuil löytyy killast Adean ja en tiiä aluuks se mua kehuu mut on se mulle niinki kauniist sanonnu et "Mie yllätyin ettet iha aivoton oo"

Sinma

• Member
  • Sr. Member
Re: Hunu hakemus
« Reply #1 on: October 06, 2014, 14:16:53 »
Kiitos mielenkiinnostasi, mutta tämän hetkisen WoD-rosterin valossa meillä ei ole tarjota raidipaikkaa.

-Ryuuzetsu/Skithiryx/Sinma