Author Topic: Killjoy - dk tank  (Read 528 times)

Killjoy-stormreaver

• Guest
Killjoy - dk tank
« on: March 24, 2015, 19:50:38 »

Rooli raidissa: Tankkaan, sitä olen tehny TotC HC ajoista asti, sitä ennen shamaanilla hiilailin ulduarissa, naxxussa ja TBC sisältöä täydellisenä palikkana tietämättä mitä spiritillä tehtiin tai mikä oli hc dunkku tai dailyt. Eli siis tankkaamista rakastan. Kokeilin paluuta hiilusceneen DS hc aikoihin ja totesin hc selkärangalla että tungen mieluummin häränkiveksiä kurkkuuni kuin ikinä enää hiilaan yhtään mitään.

Kerro itsestäsi: 25 vuotias ravintolan vuoropäälikkö, koska olen erittäi kausiluontoisessa paikassa töissä olen myöskin työnarkomaani. Ja koska olen esimies osaan olla täydellinen mulkku kaikille, erityisesti typerille tarjoilijoille jotka eivät normaalisti tiedä mistään mitää ja jotka kiusaavat minua typerillä kysymyksillään :D:D. Kahden mukulan isä ja ajan rumalla paskalla ranskalaisella farmarilla koska vaimon mielestä se oli perheystävällinen valinta. Itsehän olisin ostanut kolmosbemarin... Unelmia löytyy mm. joku päivä ajattelin olla vielä miljonääri edes yhden päivän ajan. Lisäksi tähtäilen ja treenailen tässä tällä hetkellä aika kovaa salilla, ajatuksissa olisi classic bodybuilding kisat vuoteen 2018 mennessä.

Pelaaja vastaan ympäristö: Mitä on tullut tapettua Vanilla/TBC/WotLK/Cata/MoP/WoD? Koska olet valinnut meidän foorumit todennäköisesti haet pve kiltaa joten jonkin sortin pve kokemus ei ole pahitteeksi. Vaikka raidataan melko casualisti monet killan pelaajista on pitkän linjan raidaajia joista osalla kokemusta ihan vanilla Naxxista saakka. :)

Linkki Armoryyn: Tilannehhan on se että vuoteen en pelannut, Totsi ja örkkilä jäi välistä ja satunnaisest kävin vaan farmimassa taikurille legehupun ennen lisärin loppua ja sitten jäi tauko päälle taas. Eli aikanaan olen kovakin raidaaja ollut mutta pelkäänpä että logseja ei mistään currentista contentista ole olemassa siitä syystä että mitään todellista kiukkupäissä raidaamista en ole tehnyt HC windlord Mel'jarakin jälkeen. Sitä ennen tulikin lähes kaikki hc pomot kaadettua enemmän ja vähemmän ajankohtaisina hetkinä. Omana suosikkina tietysti Dragonslayer titteli vaikka se vähän myöhään tulikin tehtyä.
http://eu.battle.net/wow/en/character/stormreaver/Killjoy/simple
tuosta tuo tankkilinkki, moppialkuina pelailin enempi tulitaikurilla jolla aikanaan paukkui mittarit punasena kunnes tuli pehmovasaraa päähän monesta suunnasta.
laitetaan sillekin linkki tuosta.
http://eu.battle.net/wow/en/character/stormreaver/Cindersoul/simple

Nukkumaanmenoaika: Minä olen iso mies, eli minä mene nukkumaan silloin kun väsyttää. Eli täytyy kysyä vaimolta... Mutta siis todellisuudessa luulen että kello kolmeen aamuyöstä raidaaminen taitaa mun osalta olla jo historiaa. Lähinnä siksi että olen vanha ja toiseksi koska mulla on siis kaksi kakaraa ja itsemurha duuni golf ravintolassa missä rikkaat nordean pomot käy vittuilemassa.

Mumble: Käy, vaikka autisti olenkin ei tuota suuria kipuja vaihtaa ts.ästä pois.

Muut hahmot: Kaikki ne on ihan paskagearisia eikä edes levelcapissa.

Sana vapaa!: Oman elämänsä tuttiritari, sisäinen lapsi ja ulkoinen wannabeautisti tekemässä näyttävää paluuta raidisceneen! Te haluatte minua, minä tiedän että te haluatte minua. So whats the problem baby? Voisin avautua lapsuuteni kipupisteistä kiusaamisesta ja perheväkivallasta säälihakemuspisteiden toivossa mutta toteankin tähän että minäpä olenkin helvetin ylpeä ja itsevarma ja seksikäs ja komea että näytän maailmalle persettäni ja naureskelen vähempiosaisille ja köyhemmille. Etenkin jos ne on mun kavereita. Tai no ei mulla ole kavereita ne on pikemminkin tuttavia.

Pistetään nyt sitten vielä tärkein että olen siis autis... ateisti ja minä en ole köyhä! Minulla on suuria unelmia ja tällä hetkellä unelma on päästä raidaamaan samanlaiseen porukkaan kuin mitä itsekin olen. Minä olen myös tarpeentullen hyvä syntipukki koska liian rehellisenä pelaajana otan välillä vastuuta muittenkin perseilystä.

Viimeisenä vielä vakavana sanana, että vaikka hakemuksen sisääntulon aikaan olen todennäköisesti hyvinkin raikas 100 levunen en todellakaan oleta, että otatte mut raidille lusikkasyötettäväksi vaan kannan kyllä oman perseeni sinne minne pitääkin ja pidän huolen omista välineistä ja eväistä.
Ja mulle saa sitten officerit soittaa limaisia kännipuheluita viikonloppuisin <3

Killjoy-stormreaver

• Guest
Re: Killjoy - dk tank
« Reply #1 on: March 24, 2015, 19:52:24 »
Lukaisin hakemukseni tässä ajatuksen kanssa kun muistin että pakastimessa oli kylmää vodkaa niin rehellisyyden nimissä on pakko sanoa että tämä on paras hakemukseni minkä olen ikinä tehnyt.

Hyvä Juhani, olen ylpeä itsestäni <3

Magekko

• Guest
« Reply #2 on: March 24, 2015, 22:27:32 »
Kyllä tällä applyllä sossurankin on ainakin ansainnu, raidaamisesta en oo niin varma, hamassa tulevaisuudessa ehkä.  8) Kiltachattiin tarvitaan lisää moottoriturpia.
« Last Edit: March 24, 2015, 22:29:53 by Magekko »

Killjoy-stormreaver

• Guest
« Reply #3 on: March 26, 2015, 23:44:10 »
taaaidanpa heittää ens viikolla uuden super serious applicaation jahka tässä parin päivän aikana ehdin farmimaan itse itselleni sellaset romut että kehtais edes alttiraidille kinua nii ei kenenkään elitistin tartte vinkua että ''yhy yhy taas joku läski haluaa alasti raidille''.

<3