Author Topic: Godmode DK  (Read 448 times)

Vittunaama

• Guest
Godmode DK
« on: October 11, 2015, 23:42:52 »
Hakemuksen nimi/aihe: Vittunaama - DK - Vashj

Rooli raidissa: DamageDealer/Tankki dps gearissa

Kerro itsestäsi: 24 / Työskentelen IT hommissa / Fysiikan maisteri / Blizzard fanboy, tulen humalaan yhdestä tölkistä karhua

Pelaaja vastaan ympäristö: Olen raidannut WotLKista asti, alotin Naxxista ja raidasin Ulduarin ja ToCin läpi ja osan ICCstä. En raidannut paljoa Catassa tai MoPissa, mutta voin soolota ne nykyään helposti, koska olen aika OP.

Linkki Armoryyn: http://eu.battle.net/wow/en/character/vashj/Vittunaama/advanced

Nukkumaanmenoaika: 01:00.

Mumble: Kyllä.

Muut hahmot: Protti pala: 690 ilvl, Maagi: 638 ilvl.

Sana vapaa!: Tykkään koirista, mutta en tykkää niistä ketjuissa. Vashj on pelin paskin alue. Tykkään jäätelöstä.

Saatanan saatana sataa kaatamalla.

Moshe

• Member
  • Hero Member
Re: Godmode DK
« Reply #1 on: October 12, 2015, 17:53:48 »
Ensivaikutelman voi antaa vain kerran, jos tämä on mielestäsi hyvä niin suosittelen harkitsemaan toisenlaista lähestymistapaa. Applyyn nähty vaiva/käytetty aika kertoo henkilöstä paljon
"Missä sä oot? Mä oon ceeceessä"

Vittunaama

• Guest
« Reply #2 on: October 12, 2015, 21:22:18 »
En ymmärrä.

Adean

• Newbie
  • *
« Reply #3 on: October 13, 2015, 12:01:29 »
Kauniisti ilmaistuna; kiitämme teitä mielenkiinnostanne kiltaamme kohtaan, mutta hakemuksen perusteella ette ole aivan sitä mitä etsimme rosteriimme tällä hetkellä.

-Adean

Vittunaama

• Guest
« Reply #4 on: October 13, 2015, 21:19:25 »
Kiitos kun harkitsitte hakemustani. Olen pahoillani, että ette koe minua oikeanlaiseksi kiltaanne, mutta arvostan silti vastauksianne ja toivon teille kaikkea hyvää raideillenne! Toivon, että voitte jakossakin jatkaa menestyvän ja ystävällisen yhteisön rakentamista ja ylläpitämistä.