Author Topic: Kissakala - Paladin - Stormreaver  (Read 218 times)

Kissakala

• Guest
Kissakala - Paladin - Stormreaver
« on: March 08, 2016, 09:54:46 »

Rooli raideilla tietty Hiiluna!   ;D

Kerro itsestäsi:  Täällä ois tällänen 22vuotias muju Kotkasta. Tällä hetkellä oon sairaslomalla, aikoinani kokin hommia tehnyt. Harrastuksiin tietysti kuuluu pelailu, erilaiset sarjat/leffat, kaikenlainen liikunta ja piirtely. Luonteeltani vähän semmonen hilpee höpisijä.

Pelaaja vastaan ympäristö: Oon alottanut pelaamaan joskus 2007, raidaamaan rupesin aktiivisesti Wotlkin lopulla. Catassa tuli raidattua kunnon HC meiningilläkin, sittemmin siirtynyt vähän casuaalimpaan menoon. Vuosi sitten laitettiin tutun kanssa kilta pystyyn jossa olen itse officerina, mutta itsestä tuntuu että ihan niin casuaali meno ei riitä itselle. Ei lähdetä edes yrittämään mythicciä ja raideille saa osallistua kukatahansa. :) Itse tarvitsen enemmän tekemistä/haastetta peliin! Raidaan kyllä ihan rennolla meiningillä ja mieluusti hyvällä porukalla. Ei pääpunaisena karjuten!

Linkki Armoryyn: Tässä sellainen että oon pelannut tuolla Emerald dreamilla Koko Wodin joten linkkaan nyt sen armoryn.
http://eu.battle.net/wow/en/character/emerald-dream/K%C3%ADssakala/simple
Eli Stormreaverilta löytyy sitten miun Horde pala, jolla geari jotain High maul normi luokkaa.

Nukkumaanmenoaika: Se on sitten kun väsyttää tarpeeksi. Eli ei ole mtn esteitä pelata yömyöhäänkään!

Sana vapaa!: No tästä saisitte ''hyvän'' pelaajan hyvällä huumorilla ;) Pahoittelut jos on kirjoitusvirheitä, itse en niitä näe! Mutta jos löytyis paikka itelle missä ois hyvää porukkaa rennolla meiningillä niin oisin tyytyväinen.

Adean

• Newbie
  • *
Re: Kissakala - Paladin - Stormreaver
« Reply #1 on: March 08, 2016, 20:15:57 »
Hei !

Tuu nykimään hihasta Adean@stormreaver // Adeina@vashj, kun kerkeet !
Saadaan pariin juttuun selvyydet : )

- Ade