Author Topic: Níen - Priest - Tarren Mill  (Read 367 times)

Nien

• Guest
Níen - Priest - Tarren Mill
« on: June 11, 2016, 22:36:53 »
Rooli raidissa:

Healer

Kerro itsestäsi:

Ikää kertynyt 24 vuotta, kesällä 25. Sähköinsinööriksi tullu luettua, mutta koulunpenkki luultavasti vielä kutsuu takaisin. Harrastuksiin pelaamisen lisäksi kuuluu ylipäätänsä tietokoneen kasailut ja muut, sekä autonomistajana myös auton korjailu. Kotipaikkana pieni paikkakunta Mikkelin lähistöllä.

Pelaaja vastaan ympäristö:

Pelaamaan aloin TBC:n loppupuolella, Kara tuli silloin juostua muttei mitään vakavempaa. Wotlkissa sitten enemmän, Naxxia tuli raidailtua Stormilla, Ulduarin aikaan vähän taukoilua. ToC ja ICC tulikin sitten juostua enemmän, tosin ei koskaan kovimmalla tasolla. Silloisen killan offunakin olin hetken aikaa. Cata tuli melko pitkälti pelailtua läpi silloisen killan kanssa, ei mitään kovimpia tappoja mutta silti raidit läpi, osa heroiccinakin. MoP:n alkupuolella siirryin lockilla Sylvanakselle, ja sieltä Tarren Millille. MV aikana 5/6 heroic, kunnes kilta katosi alta. ToT oli kanssa aikaa ilman kiltaa, joten isompia tappoja ei tullut, mutta SoO:n aikana raidailtiin melko onnistuneestikin silloisen Hiilloksen kanssa Stormilla. 10/14 hc ja muistaakseni ennen pre patchia suurin osa. Sieltä Tarren Millille, jossa wodin aikana raidailtu, muutama mythic kaatokin saatu aikaseks. Nykyisen killan kanssa kaadettu 5/13 mythiccinä HFC:tä, mutta tuo enkun kieli kun tuntuu olevan hieman muurina niin haen paikkaa suomalaiseen kiltaan.

Linkki Armoryyn:

http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/N%C3%ACen/simple Tämä on ns. maini, vaikka omistankin saman nickin (Nien) Stormreaverillakin. Altteja on myös tullut kerrytettyä, mutta koitan keskittyä enemmän yhteen characteriin Legionin tultua. Loggejakin saattaisi löytyä vanhoilta raideilta, mutta näin kesän aikana ei ole tullut raidailtua sen enempää

Nukkumaanmenoaika:

Ei mitään erikoisempaa  :)

Mumble:

Mumble ladataan tarvittaessa ja mikki löytyy

Muut hahmot:

http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Lynael/simple tämä parhaiten gearattu altti
http://eu.battle.net/wow/en/character/stormreaver/Nien/simple Tässä stormilla oleva characteri, jolla haluaisin jatkaa Legionin tultua. Mikäli kiltaan pääsen ja raidaatte ennen Legionia, olen valmis tuon Belfinkin siirtämään Vashjille, niin pääsee porukkaan tutustumaan :)

Sana vapaa!:

Aikanaan Naelin kanssa samassa killassa hiilaillu, Tarren Millillä, jospa sieltä hyvää sanaa saisi. Muita killasta en tunne, aikanaan jonkun teidän offun kanssa pari sanaa vaihtanut ^^ Killalta toivon suhteellisen rentoa mutta kuitenkin myös hieman progressiin panostavaa peluuta, vaikkei ihan terävintä kärkeä olisikaan. Kunhan pääsee contentin näkemään suhteellisen tuoreena, niin minä olen tyytyväinen :)

Moshe

• Member
  • Hero Member
Re: Níen - Priest - Tarren Mill
« Reply #1 on: June 12, 2016, 21:12:57 »
Moro

Eipä ole kukaan offuista ehtinyt vastailla, joten vastaan mitä osaan. Raidit on killan osalta jäissä lisärin pre-pätsiin asti, mutta sitten alkaa taas pyöriä. Nopea vilkaisu rosteriin legionia varten jota ei ole vielä tehty kertoo että yhdelle parantajalle saattaisi löytyä paikka. En voi tosiaan luvata koska en näistä päätä mutta hyvältä vaikuttaa, suosituksista en osaa sanoa koska naelista ei ole kuulunut moneen kuukauteen mitään, ei ole tietoa pelaako enää tai aikooko pelata. Ehkä tiedät jotain hänen liikkeistään ja voit houkutella tänne pelaamaan lisäriin? Enivei kiitokset applystä ja olen laittanut sanaa eteenpäin jos vielä pre-pätsissä ja legionissa raidaus kiinnostaa. Kysymällä lisää.

t. Mosse
"Missä sä oot? Mä oon ceeceessä"

Nien

• Guest
« Reply #2 on: June 13, 2016, 22:22:45 »
Heh, kattelinkin että foorumikin ollut hieman hiljaisempana :) Mutta eipä tässä kiirettä ole, odotellaan vastausta ^^

Adean

• Newbie
  • *
« Reply #3 on: June 14, 2016, 15:04:09 »
Hei !

Niinku Mosse tossa aikasemmin sanoski niin ollaan raidi tauolla ainakin pre-patchiin asti, sillon aletaan katselemaan paljonko porukkaa tulee takaisin päin ja onko mahdollista vielä kurkkia HFC:n puolelle vai jatketaanko raidaamista vasta legionissa.
Kuten myös tämän hetkisten tietojen mukaan hiilulle aivan varmasti paikka rosterista löytyy, mikäli vaan mielenkiintoa löytyy odottamaan pre-patchiin/Legioniin asti :)

Tuu ihmeessä repimään inviä hihasta ( Adean@stormreaver )

- Ade

Nien

• Guest
« Reply #4 on: June 14, 2016, 16:08:51 »
Juu ei minua niin haittaa odotella, itsekään kun ei kesällä kehtaa niin paljoa pelailla :D

Miepäs tuolla Undead priestillä whispailen kun satutaan samaan aikaan olemaan pelaamassa :)