Author Topic: The Chain of Dogs: Captured on Video  (Read 29110 times)

Sinma

• Member
  • Sr. Member
Re: The Chain of Dogs: Captured on Video
« Reply #120 on: July 06, 2011, 10:18:47 »
Shotuuuuu..... -.- Noi musavalinnat :DDD Ehkäpä ei ens videoon Mambo nr 5:sta? =D Tarviipa alkaa ehdottelemaan jotai muita biisejä tos jossai kohtaa

EDIT: Ja ei kuulemma ollu mumblen huutoja lopussa? Wat is dis? o0 Ite en päässy kuuntelee viel ku töissä oon, mut kaveri kerto et oli ilon kiljahdukset ja karjaisut jääny videolta pois... :(
« Last Edit: July 06, 2011, 10:25:24 by Sinma »

shotu

• Member
  • Sr. Member
« Reply #121 on: July 06, 2011, 12:07:16 »
Juu ei tullu nauhalle kun omat selitykset ja muiden puheet tosi hiljaselle siihen taustalle ni en kehannu pistää =) Nyt pitäs kyllä toimia taas normaalisti jatkoa varten.

Ja musat vaan sattu jotenkin matsin menoon!

Caethi

• Member
  • Full Member
« Reply #122 on: July 06, 2011, 23:41:39 »
Äääh taas missasin raidin joka nauhotettiin ;__;
No jospa ensi kerralla. En valita musiikista, koska ainakin itse pidän. Mukavaa saada jonkun muunkin PoV pitkästä aikaa kuin Apepin (poislukien Al akir) :)
Huutojen kanssa olisi ollut kyllä bueno.
"Mie hiilan tän läpi"

Apep

• Member
  • Full Member
« Reply #123 on: July 07, 2011, 07:59:58 »
Onneksi olkoon kaadosta! Jännä stalkata videolta, että ketkä siellä oikein raidailee näillä helteillä. En yllättynyt, terveiset äijille! ;D

Video oli bueno, mentiin suoraan asiaan ja matsista sai selvän. Musat nyt on makuasia ja frapsaajalla/editoijalla on tunnetusti aina se paras musamaku, muilla paska. Hyvä, jos huudot saadaan seuraavaan videoon. Mulla on se 50 Gigaa tilaa Saunalahdella ja kaikki meidän aiemmatkin videot on siellä. Uppaan tuon ja tulevatkin pätkät sinne, kunhan sendit mulle orkkisvideot.

Silti Shotu, jäi vähän hämäämään, kun videon olennaisin asia puuttui...

MISSÄ

OLI

RECOUNT
?!?!

« Last Edit: July 07, 2011, 08:09:19 by Apep »

Sinma

• Member
  • Sr. Member
« Reply #124 on: July 07, 2011, 09:19:50 »
Vanha kunnon Apep! :D :D Kesät vaan sinnekin ja joo, kyllä ne melko vakionaamat raidaavat edelleen :) Hyvä sinänsä, saadaan raideja pyörimään. Eilen saatiin Gatekeeperkin tapettua, mutta harmiks Shotu ei ollut mukana frapsaamassa.. :( Tarvii odotella ens resettiä sitten vissiin. Ja tästä asiasta vastaavaan: Onko se Shotu sulle liikaa vaivaa tehdä joku helppo 1-2-3-guide tohon frapsaamiseen? Et ei aina tarttis sen yhden kaverin harteilla olla se frapsaaminen?

-Sinma/Semihorni-

Moshe

• Member
  • Hero Member
« Reply #125 on: July 07, 2011, 13:18:50 »
edittiä: niijoo ja tosiaan tuolla youtubessa on noita tekijänoikeus juttuja, notta välillä saattaapi ääniraidat hävitä videoista jos ei miellytä ylläpitoa ja musiikkiyhtiöitä :/

Tuon musiikin tekijänoikeus-paskan voi useimmiten välttää sillä että kirjoittaa sinne videon tietoihin ainakin sen että "en omista tätä musiikkia" ja jos haluaa hifistellä niin etsii sen levy-yhtion nimen ja kirjoittaa sen näkyviin
"Missä sä oot? Mä oon ceeceessä"

shotu

• Member
  • Sr. Member
« Reply #126 on: July 07, 2011, 13:33:33 »
Onko se Shotu sulle liikaa vaivaa tehdä joku helppo 1-2-3-guide tohon frapsaamiseen? Et ei aina tarttis sen yhden kaverin harteilla olla se frapsaaminen?

-Sinma/Semihorni-

edit: latasin frapsin 3.4.3 version ja voi kuvata työpöytää ja jopa frapsia itteensä. Eli how to video tulee mahdollisesti pian. Kannattaa perehtyä sony vegaksen eri tutorialeihin youtubessa, tässä on ensimmäinen jolla pääsee jo aika hyvin liikkeelle:

http://www.youtube.com/watch?v=Sxy0p34wqZk
« Last Edit: July 08, 2011, 01:44:04 by shotu »

shotu

• Member
  • Sr. Member
« Reply #127 on: July 09, 2011, 01:20:56 »
Nyt on postin alussa alysrazorista ensimmäinen video, harmiksi ei sellanen jossa on onnellista loppua =) MUTTA välistä vilahtaa recount! Ja sen frapsi videon teen sunnuntain aikana.

Boozeandguns

• Member
  • Sr. Member
« Reply #128 on: July 09, 2011, 19:10:05 »
Nyt on postin alussa alysrazorista ensimmäinen video, harmiksi ei sellanen jossa on onnellista loppua =) MUTTA välistä vilahtaa recount! Ja sen frapsi videon teen sunnuntain aikana.
FUFUFUUFUFUFUUUUUUU

shotu

• Member
  • Sr. Member
« Reply #129 on: July 16, 2011, 18:46:55 »
Alysrazor upattu, linkki threadin alussa.

Ja apepille kysymys, millä oot convertannu videoista järkevämmän kokosia? VirtualDub? Ja codec on varmaan joku erityinen ollu kans. Voisin kokeilla väsää jotai järkevän kokosta hd settiä seuraavista :)
« Last Edit: July 16, 2011, 19:41:04 by shotu »

Moshe

• Member
  • Hero Member
« Reply #130 on: July 16, 2011, 20:53:18 »
Siisti video! Propsit Pendulumista. Tässä ois muute toiminu tupla pov erittäin hyvin kun nyt jäi se mitä muut teki maassa sillä aikaa kun lensit niin näkemättä.
"Missä sä oot? Mä oon ceeceessä"

Sinma

• Member
  • Sr. Member
« Reply #131 on: July 17, 2011, 04:02:03 »
Hyvä video, musasta iso plussa! :)

Shook

• Hero Member
  • Guilds MVP
    • hippejä
« Reply #132 on: July 18, 2011, 15:40:38 »

pidän toki myös itsekkin.

Apep

• Member
  • Full Member
« Reply #133 on: July 19, 2011, 11:13:06 »
Ja apepille kysymys, millä oot convertannu videoista järkevämmän kokosia? VirtualDub? Ja codec on varmaan joku erityinen ollu kans. Voisin kokeilla väsää jotai järkevän kokosta hd settiä seuraavista :)

Ööh, miten ton nyt selittäis. Tuu tänne tsiigaamaan, niin voin näyttää helpommin. Oon atm lomalla. :D

Ekaksi editoin Vegasilla alkuperäisistä .aveista ja muusta roinasta videon sen lopulliseen muotoon. Sitten ajan koko sillisalaatin Vegasin kautta yhdeksi tiedostoksi ulkopuolisen Lagarith-codecin avulla. Lagarithin saa asentamisensa jälkeen näkyviin Vegasiin muiden codecien tapaan. Lagarithilla ajamisen tuotos on yksi, monen gigan kokoinen .avi.

Toi iso .avi hiotaan sitten pienemmäksi MeGUI-ohjelmalla, jossa käytetään x264- ja NeroAAC -codeceja, jotka saa integroitua MeGUIhin. MeGUIn kanssa käytetään vielä AviSynth-nimistä softaa, jolle kirjoitetaan koko ton scheissen ajokomennot tekstimuodossa. :) AviSynthia varten mulla on tallessa prot presetit, joilla saavutetaan optimaalinen laatu ja koko. Uppasin ne nettiin, jos vielä napostelee. About tolleen se menee. :D

--

Diggasin itse lintuvideosta, nyt oli myös Mumblea ja Recountia. Matsin ekalle biisille littipeukku!

Hokan

• Member
  • Jr. Member
  • **
« Reply #134 on: August 01, 2011, 22:31:47 »
Hoi Apeppii! Vai kuka se noita videoita nyt uppiikaan? Veistelin tuossa semmoisen pienen compilaation noista miun vanhoista videoista, joita ei pysty warcraftmoviesissa katsomaan, niin sen voisi vaikka uppia tuonne intter nettiin(ei ole itselläni mitään minne uppia btw). Sitten mietin, jos nuo 4. ja 5. lehvan uppis myös, kun ovat henk. kohtaset suosikit kuitenkii about. Kelpais varmaan muillekin tai emt. En wcm upi niitä, koska siellä vaan wihataan vähän kun Ultah aina nefa raideilla.

Laitakko täällä tai ircissä(pikkumasa siellä) viestiä kuka ikinä nyt pystyy tonne palvelimelle uppimaan, niin jos saisi maailman tietoon kuin perseestä olin myös varhaisemmilla wowin ajoilla.