Author Topic: Holy paladin apply (Vashj)  (Read 1179 times)

gurgar

• Guest
Holy paladin apply (Vashj)
« on: December 04, 2009, 17:00:45 »
Olen 18-vuotias lukiolainen (uros), joka etsii holy paladinilleen hyvää raidikiltaa tositarkoituksella. Luonteeltani olen aika lailla "harmiton" tyyppi, jolla kuitenkin riittää huumorintajua ja terävyyttä tämän pelin (wow) pelaamiseen. Itse kyseisessä pelissä olen luotettava ja oman karkean arvioni mukaan hyväkin pelaaja. Haluaisin nöyrästi painottaa sanaa "luotettava" pelaamisestani puhuttaessa. Sen verran tiedän niistä holypaladinien tarvitsemista parista keybindistä, että healiminen sujuu minulta pehmeästi. Raideista ja vastaavista puhuttaessa en ole rehellisesti sanoen koskaan ollut myöhässä aikataulusta ellen ole siitä etukäteen ilmoittanut, enkä muutenkaan laiskottele muiden ajan kustannuksella. Taktiikat tulee luettua, flaskit hommattua jne. (Gearinkin jaksan sen verran usein korjailla ettei mene ase punaiselle kesken raidibossin)

Käytännössä tämä tarkoittaa, etten ehkä ole ventin äänekkäin tyyppi, mutta osaan kommunikoida tarpeen mukaan ja hommani teen kuten pitääkin. Kiinnostusta tätä peliä kohtaan löytyy, joten jonkinasteisesta omistautumisestakin voitaisiin puhua. Tärkeimpänä pve:ssä (ja miksei toki pvp:ssäkin) pidän sitä, että peliseura on rentoa ja mukavaa. Kiltaanne liittynyt kaverini vähän vihjaili, että tällaista olisi teidän killassanne tarjolla, samoin osaavaa porukkaa.

Lootti tulee sitten tietysti hyvänä kakkosena, mutta niin: kunhan on mukavaa porukkaa, joiden kanssa pelata. Äiti opetti minut jakamaan, joten mikään loottihuora en ole, vaan onnittelut menee lootin saajalle.

Lootista puheen ollen, tässä se armorylinkki: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vashj&n=Tarot

Tarkemmin itse pelaamisestani kertoakseni todettakoon heti alkuun, että en ole kokenut TBC:tä tai pre-TBC:tä sen kummemmin. Raidikokemukseni rajoittuu WOTLK:iin, mutta siitä sitä sitten onkin kertynyt varsin runsaasti ja kikkani olen oppinut. Ainoastaan Malygoksen kaatamisen olen missannut, kun kuumehoureissani klikkasin releasespiritiä kuoltuani lohikäärmeen selkään. Sen jälkeen en ole sinne mennyt, kun ei ole kiltalaisia juuri kiinnostanut. Naxxit ja ulduarit olen kokenut alusta loppuun, kaatui se Yogg10:kin joskus 1 keeperillä. Pisimmälle vieneeksi saavutukseksi kuitenkin on jäänyt Twin Valkyrseille pääsy totc25 heroicissa.

Aikaa pelata: Löytyy kyllä, nukkumaanmenoajat ovat aika lailla omissa käsissäni ja kone sijoittuu omaan kotoisaan luolaani.
Ventti: Löytyy
Altteja: 80-levelinen, kohta Naxxiin valmis tankkiwarru ja 44(?)-levelinen priesti, jonka levutus tulehtui 58-levelisten gnome death knightien organisoimiin järjestelmällisiin noitavainoihin STV:ssä

Killassa on pari tyyppiä, joiden kanssa olen ennenkin pelannut ja heiltä sietää kysyä, miten hyvin naamaani näppäimistöllä pyöritän. Tog tietää. Dukorkin saattaa tietää.

Jos on halua ja tarvetta ottaa hyvä healeri kiltaan, tässä olisi.

« Last Edit: December 05, 2009, 12:09:54 by gurgar »

Ossie

• Full Member
  • Corusca gem
Re: Holy paladin apply (Vashj)
« Reply #1 on: December 05, 2009, 13:15:13 »
Meillä on melko paljon holypaladineja, mutta varmaan mahtuisi vielä yksi. Applysi on mietinnän alla.
« Last Edit: December 05, 2009, 13:18:21 by Ossi »
סﮟס ༽っ✂╰⋃╯

Tog

• Member
  • Newbie
  • *
  • Very nice
Re: Holy paladin apply (Vashj)
« Reply #2 on: December 05, 2009, 13:52:46 »
Voin suositella tätä heppua, aktiivinen ja hyvä pelaaja.