Author Topic: DPS warrior hakemus  (Read 1118 times)

Hokan

• Member
  • Jr. Member
  • **
DPS warrior hakemus
« on: December 08, 2009, 15:34:51 »
Hakemuksen nimi/aihe: Hokan - warrior - Vashj

Rooli raidissa: DamageDealer

Kerro itsestäsi: 25v. työtön jantteri Kuopiosta. Wowitellut enemmän tai vähemmän maaliskuusta 2k5 asti.

Pelaaja vastaan ympäristö: Pääosin Aspect nimisen killan(jos joku vielä muistaa vanhoilta BL ajoilta kyseisen killan) kanssa raidaillut aina vanillawowista lähtien ja tuhottiin pahat viholliset aina Gluthia myöten vanhassa Naxxissa(9 pomoo yhteensä) ja toki kaikki Naxxia edeltävistä luolastoista.
Tuossa keväällä ajattelin koettaa vähän warrolla raidailla täällä Vashjilla ja otin siis taukoa Aspectin riveistä. Voitettiin Yoggie Ulduarista Annihilation killalla ja siinä viikkopari vierähti niin ohviserit päätti tuhota killan.
Kesätaukojen jälkeen menin takaisin raidailemaan Aspectin kanssa, mutta siellä oli tullut kilta täyteen jotain sankareita, niin ei enää innostanut oikein siellä raidata ja nyt olen siis tässä.
Totc on nähty 10m hardmodella kokonaan ja 25m hc Twineissä joitain wipejä(normimodet molemmista tehty), nämä pääosin Aspectin kanssa tosin.

Linkki Armoryyn: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vashj&n=Hokan siellä on nyt pvp ja tankkispecit, mutta loggailen dps kamoissa ulos tuossa ja speciksi ajattelin http://www.wowhead.com/?talent#LhrcbfIt0obRdGuiohxZbI

Nukkumaanmenoaika: Ei ole.

Ventrilo: Löytyy mikkikin.

Muut hahmot: En juuri ole kerännyt kamoja altille, mutta on tuossa lvl80 pappi Vashjilla jos nyt ketään kiinnostaa. Sitten tuolla Grim Batolin alliancella kuolonritari, mutta eipä se enää oikein nappaile.

Sana vapaa!: Olen tällä hetkellä sosiaalisena "Chuck Norris Fanclub" killassa eli en siis raidaile heidän matkassa. Tuttuja goirien ketjussa on vain Tog, jonka kanssa myös Annihilationissa raidailtiin ja oltiimpa tuota samassa killassa jonkun aikaa vanilla-aikoina ja BC:ssä.
Olen myös PvP sankari kaikinpuolin, vaikka ei nyt bg:llä tule käytyä honorkamojen farmailuja lukuunottamatta juuri ollenkaan. Enemmänkin maailmalla käyn esittelemässä kirvestäni Vashjin niin ihanalle alliancen yhteisölle.
En rageile juuri koskaan eli olen siltä osin tylsä persoona. Kysykää Togilta lisää jos mentaliteettini kiinnostaa.

Vielä semmoinen juttu tähän, että ei henkilökohtaisesti ole juuri merkitystä teenkö vahinkoa vai tankkaanko, mutta sain semmoisen käsityksen, että tankkeja ette ainakaan tarvitse? Nuo dps kamat on tosin hieman paremmat itemleveliltään.

Moshe

• Member
  • Hero Member
Re: DPS warrior hakemus
« Reply #1 on: December 08, 2009, 19:10:51 »
siitä(kö) meikäläiselle replacement   :o :o
"Missä sä oot? Mä oon ceeceessä"

Tog

• Member
  • Newbie
  • *
  • Very nice
« Reply #2 on: December 08, 2009, 19:23:00 »
Tässä asiallinen warriori ja ihminen. Pvptä on vashjin alkuajoista tullu silloin tällöin vedeltyä ja muutamassa killassa raidattukin yhdessä. Voin suositella kiltaan jos on tarvetta.
« Last Edit: December 08, 2009, 19:29:28 by Tog »

Toolz

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #3 on: December 09, 2009, 09:50:17 »
Jep, tarvitaan dps warru kun Moshe aloittaa kirkkaiden mitalien ja kunniamerkkien täyttämän armeijauransa.

Etsi joku offu käsiisi online ja pyydä invitet.
“When the gank was nice, the gank was jumpin' (Hey, Yippie, Yi, Yo)
And everybody havin' a ball (Hah, ho, Yippie Yi Yo)
I tell the fellas "start the corpse campin’'" (Yippie Yi Yo)
And the dogs report to the call, alliance start to fall
The chain of dog show down”

Moshe

• Member
  • Hero Member
« Reply #4 on: December 09, 2009, 13:19:30 »
Jep, tarvitaan dps warru kun Moshe aloittaa kirkkaiden mitalien ja kunniamerkkien täyttämän armeijauransa.

I lol'd
"Missä sä oot? Mä oon ceeceessä"