Author Topic: Holy priest apply  (Read 904 times)

Hurlum

• Newbie
  • *
Holy priest apply
« on: December 15, 2009, 20:47:28 »
Hakemuksen nimi/aihe: Hurlum, priest, Vashj

Rooli raidissa: Healer

Kerro itsestäsi: 18 vuotias lukiolainen Reisjärveltä, harrastuksina erästely ja niin sanotusti wow.. Keihästäkin on tullu ihan menestyksellä heitettyä joskus. Wowia olen pelannut piakoin kaksi vuotta. Olut maistuu.

Pelaaja vastaan ympäristö: Aloitin siis pelaamisen TBC:ssä ja silloin tuli jollain menestyksellä raidailtua t5 paikkoja ja hyjalia, ennen kuin kilta sitten hajosi. Pelasin koko TBC:n oikeastaan yksinomaan magea.
WOTLK raidit rajottuu pitkälti pre-ulduar patchiin ja mm. malygos 25 kaato tapahtu servun kolmantena silloin. Sekin kilta hajosi, koska 50 vuotias kilta-leader päätti keksiä muutakin tekemistä kuin pelien ihmeellisen maailman. Sen jälkeen olen lähinnä rollaillut uusia charactereita.

Linkki Armoryyn: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vashj&n=Hurlum

Nukkumaanmenoaika: Ei ole ongelma.

Ventrilo: Löytyy mikkiä myöten.

Muut hahmot: 80 shamaani, 80 maagi, 80 Deeku, 80 warrior, 76 rogue jolla pelasin TBC jonkin aikaa ja muutamia alle 70 hahmoja.

Sana vapaa: Eli siis aika paljon tietoa löytyy pelistä ja eri classeista jo tuon alttimäärän perusteella. Pelitunteja on kertynyt ja lisätietoa olen tankannut eri foorumeilta asioista jotka on oleellisia.
Characteristani vielä sen verta että tuo geari mikä nyt on päällä, on hommattu alle viikossa, joka mielestäni mainitsemisen arvoista.. Achivementeista selviää dungeoneissa koluamiset ja päivämäärät. Eli tällä hetkellä olen erittäin aktiivinen pelaaja tuskinpa tuo into tuosta ihan hetkessä on laantumassa. Killassa henkilöitä jotka voi suositella on lähinnä Tog ja Tarot.. molemmat luokkakavereita.. Sekä Dukorin kanssa on tullut oltua tekemisissä.

Apep

• Member
  • Full Member
Re: Holy priest apply
« Reply #1 on: December 15, 2009, 20:57:19 »
Eikös meillä ollut pyhistä pastoreista pulaa? Äänestän puolesta.

Dotsi

• Administrator
  • Sr. Member
  • Dotsi
Re: Holy priest apply
« Reply #2 on: December 15, 2009, 21:13:58 »
otappa yhteyttä, tervestuloa
PvE is hard, sometimes there's a fire. Move out of the fire.