Author Topic: Aravirtaa- Combat rogue @ auchindoun  (Read 1558 times)

Aravirtaa

• Member
  • Newbie
  • *
Aravirtaa- Combat rogue @ auchindoun
« on: March 11, 2010, 21:19:40 »
Elikkäs terve. Tiedän että teillä on jo 4 rogue mutta silti päätän kokeilla onneani!

Spec: 20/51/0 Combat, mutia en ole pelannut oikein koska olen passannut suurimmanosan daggereista pois.

Kerro itsestäsi: 21v(ensi kuussa 22) /sähköasentaja teen töitä klo8-16 viikolla. Joten ei paljon haittaa yleensä työt/raidaaminen.

Pve: Aloitin wowin siinä aika TBC loppupuolella mutta kerkesin aika runsaasti raidata kuitenkin TBC contentia vaikka BT tuli raidattua nerfin jälkeen kokonaan mutta Hyjal meni 3/5 ennen nerfiä.
Sillon TBC lopussa tehtiin Al'akirille <Reverence> josta Taraina, Kaidron ja Tharnoc olivat myös. WOTLK sitten raidattiin tuohon ToCT asti mutta sillon ei päästy tekemään sitä Hc:na kun monia ei oikein kiinnostanut kokopaikka. <Reverencen> hajottua menin <Tripledot> ja siellä tuli tehtyä TocT hc:na ja hankitua Ulduarin 25man Proto-drake ja algalon myös tapettua.
ICC 25/10 on mennyt normilla minulla alas mutta en ole vielä kokeillut hcta kummassakaan.

Linkki Armoryyn: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Auchindoun&cn=Aravirtaa

Nukkumaanmenoaika: wut is dis?!?! nooh jos ei veny jonnekin aamu 02:00 niin ihan hyvä ;D

ventti ja mikki löytyy.

Alt: joku kökkö shamaani minulla on restona mutta ei ole löytyyt intoa pelata sitä oikein..

Sana vapaa!: Eli joo miksi olen hakemassa tänne on eniten siitä että tuolla nykysessä <Techinal Difficulties> (entinen TripleDot)  on 5 raid päivää ja alkaa jo vähän syömään miestä D:
Mutta jooh kuten sanoin tunnen Tarainan, Kaidronin ja Tharnocin. Niin miun hahmot on atm tuolla Auchindounilla Alliance puolella.
Mutta enpä nyt oikein muuta enää keksi tähän (taino jotain mutta en kehtaa kauhea tarinaa käydä vääntämään.)

« Last Edit: March 16, 2010, 19:30:38 by Aravirtaa »

Shook

• Hero Member
  • Guilds MVP
    • hippejä
Re: Aravirtaa- Combat rogue @ auchindoun
« Reply #1 on: March 11, 2010, 21:28:06 »
Niinkuin ensimmäisessä linessäs sanoit, et 4 rogueta löytyy jo, se on suurin syy miksen ottais. Mutta meillä on yks näistä neljästä 17d viime logista, eikä miehestä oikein kuulunut mitään. Notta jos se feidaa niin vois napatakkin sisään.  Katotaan miten tilanne kehittyy ja saa udeltua tältä offlinemieheltä vähän juttuja.

Taraina

• Newbie
  • *
« Reply #2 on: March 12, 2010, 11:54:20 »
Kuten edeltä kävi ilmi tunnen kaverin sekä online että hieman myös IRL.

Mielestäni sopivan asiallinen ja erittäin osaava heppu joka kestää myös ns wipeemistä. On sopivan avulias
kiltakavereita kohtaan ja omaa sen verran huumorintajua että kestää ventinkin :P

Ja ymmärrän kyllä miksi TD alkoi tökkiä, itse mietin Reven kaatuessa myös mitä tehdä ja olin jo lopettamassa
kunnes kuulin että olis mahdollisesti ns aikuisille/perheellisille sopiva kilta tarjolla jossa ei tarvi vetää 24/7 tai
vaihtoehtosesti kestää 14v hollontilaisia ventissä/raidissa.

Eli oma mielipiteeni on että jos meillä mitenkään tilaa on niin mukaan vaan. Pidän peukkuja.

kaidron

• Member
  • Full Member
« Reply #3 on: March 12, 2010, 16:11:25 »
   Kovasti kehuja multakin, todella asiallinen heppu!!!

Ja vielä ihan hiton taitava roksun pelaajakin :D

Mullakin, kuten tarainalla,oli mielessä lopettaminen silloin kun reve hajos. Kun ei ois jaksanu todellakaan tota raidi aikataulua mitä TD harrastaa...
Että toivottavasti pääset tänne setämiesten sekaan taas :)

Aravirtaa

• Member
  • Newbie
  • *
« Reply #4 on: March 16, 2010, 19:30:50 »
Niin sitä vielä etten pahastu jos joutusin olemaan varamies. Noin 2 viikkoon en ole aktiiviseen raidannu, aika paljon muita pelejä tullut hakattua.
« Last Edit: March 16, 2010, 19:47:17 by Aravirtaa »